Resepti vanhentunut 7.8...saako ostaa vielä??
Kommentit (13)
Voi hemmetti. Piti hakea, mutta enpä muistanut, ja nyt olisin tarvinnut. Ap
Jos on krooniseen sairauteen, niin apteekki toimittaa kyllä hieman vanhebtuneellakin reseptillä. Kannattaa heti käydä kysymässä.
Eipä taida klamydia olla krooninen:) tiedän, että armoa annetaan, esim. Epilepsialääkkeeitä olen saanut. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:52"]
Eipä taida klamydia olla krooninen:) tiedän, että armoa annetaan, esim. Epilepsialääkkeeitä olen saanut. Ap
[/quote] Sullahan kaikki taudit on
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:52"]
[/quote] Sullahan kaikki taudit on
Älä muuta virka!
Löytyy vielä muitakin, mutta nyt olisi tuo klamydiaepäily ajankohtainen.ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:49"]
Jos on krooniseen sairauteen, niin apteekki toimittaa kyllä hieman vanhebtuneellakin reseptillä. Kannattaa heti käydä kysymässä.
[/quote]
Yliopiston apteekki ei antanut diabetes-lääkettä pari viikkoa vanhentuneella reseptillä.
Jos kyseessä on epäily miksi söisit antibioottikuurin. Pilaat oman järjestelmäsi ja tulet immuuniksi antibiooteille, sen lisäksi että ihmiset syö liikaa lääkkeitä muutenkin, ja tottuu antibiootteihin. Olet idiootti.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:01"]Jos kyseessä on epäily miksi söisit antibioottikuurin. Pilaat oman järjestelmäsi ja tulet immuuniksi antibiooteille, sen lisäksi että ihmiset syö liikaa lääkkeitä muutenkin, ja tottuu antibiootteihin. Olet idiootti.
[/quote]
Olen varmasti sitäkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:49"]
[/quote]
Yliopiston apteekki ei antanut diabetes-lääkettä pari viikkoa vanhentuneella reseptillä.
[/quote]
Aika jännä. Mä sain insuliinia kuukauden ajaksi, kun resepti oli vanhentunut. Mutta ei ollut YA, vaan pienempi ketju. Sanoivat, että esim. insuliinia annetaan, koska henki voi olla siitä kiinni JA ostohistoria näkyy kantapalvelussa (kelassa, kelan korvattavuushan siinä on se suurin juttu).
Ei