Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon vuokrahakemuksissa valehdellaan?

Vierailija
23.08.2015 |

Olen etsinyt asuntoa kuukausia. Ongelmana on kaksi kissaani, sillä vaikka eivät ole eläissään edes tapetteihin kajonneet niin lemmikit ovat pääsääntöisesti kaikkialla kiellettyjä. Olen saanut haettua kuukausien aikana vain yhteen asuntoon jossa lemmikit ovat olleet neuvoteltavissa.

Mielestäni ihmisillä kuitenkin on useinkin lemmikkejä. Missä ihmeessä he asuvat? Vai valehdellaanko hakemuksissa pääsääntöisesti, ettei niitä eläimiä olisi? Alan olla aika helvetin epätoivoinen, kun asuntoa ei mistään saa. Vapaana niitä kyllä olisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:02"]Olen etsinyt asuntoa kuukausia. Ongelmana on kaksi kissaani, sillä vaikka eivät ole eläissään edes tapetteihin kajonneet niin lemmikit ovat pääsääntöisesti kaikkialla kiellettyjä. Olen saanut haettua kuukausien aikana vain yhteen asuntoon jossa lemmikit ovat olleet neuvoteltavissa.

Mielestäni ihmisillä kuitenkin on useinkin lemmikkejä. Missä ihmeessä he asuvat? Vai valehdellaanko hakemuksissa pääsääntöisesti, ettei niitä eläimiä olisi? Alan olla aika helvetin epätoivoinen, kun asuntoa ei mistään saa. Vapaana niitä kyllä olisi.
[/quote]
Itse allekirjoitin vuokrasopimuksen jossa oli ettei lemmikkejä. Pelastin kuitenki yli vuosi sen jälkeen tuttavaltani kissanpennun jota eivät voineet pitää ja se olisi mennyt vesitynnyriin. No yllättäen aloin kiinnittämään huomiota miksi mainokset oli aina nostettu välioven ja ulko-oven välistä eteisen tuolille kun tulin koulusta tai töistä. Kissa tuskin niitä joka kerta siihen oli nostanut. Jäin kiinni koska vuokra-antaja oli käynyt nuuskimassa asuntoani.

Vierailija
2/3 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:02"]Olen etsinyt asuntoa kuukausia. Ongelmana on kaksi kissaani, sillä vaikka eivät ole eläissään edes tapetteihin kajonneet niin lemmikit ovat pääsääntöisesti kaikkialla kiellettyjä. Olen saanut haettua kuukausien aikana vain yhteen asuntoon jossa lemmikit ovat olleet neuvoteltavissa.   Mielestäni ihmisillä kuitenkin on useinkin lemmikkejä. Missä ihmeessä he asuvat? Vai valehdellaanko hakemuksissa pääsääntöisesti, ettei niitä eläimiä olisi? Alan olla aika helvetin epätoivoinen, kun asuntoa ei mistään saa. Vapaana niitä kyllä olisi. [/quote] Itse allekirjoitin vuokrasopimuksen jossa oli ettei lemmikkejä. Pelastin kuitenki yli vuosi sen jälkeen tuttavaltani kissanpennun jota eivät voineet pitää ja se olisi mennyt vesitynnyriin. No yllättäen aloin kiinnittämään huomiota miksi mainokset oli aina nostettu välioven ja ulko-oven välistä eteisen tuolille kun tulin koulusta tai töistä. Kissa tuskin niitä joka kerta siihen oli nostanut. Jäin kiinni koska vuokra-antaja oli käynyt nuuskimassa asuntoani.

[/quote]

Vuokranantajalla ei ole oikeus käydä sun asunnossa ilman lupaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän