Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman kokemukseni mukaan, jos seurustelu ei ala muutamien tapaamisten jäljeen, se ei ala koskaan

Vierailija
16.03.2022 |

Vaan loppuu tai jää vain siihen tapailun asteelle.
Onko jollain päinvastaisia kokemuksia? Siis sitoumuksetonta tapailua useita kuukausia, sitten siitä muuttunut seurusteluksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ja näin on paraskin. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä sen heti tietää onko tulevaisuutta vaiko ei. ainakin mun naiset tapaamisella oli sellaisia, että antaa olla. Viimein yhden tapasin ihan eri merkeissä ja yhdes ollaan oltu jo lapsiperheenä yli 30 vuotta ja voin sanoa, että heti oli menoa. Kuin todella se "vakka" ja "kansi" olisi kohdille osuneet. Edelleen ei yhteiselämässä mitään ongelmia. Sen verran niistä tapaamisista, että jo toisen kerran jälkeen siirsin paperit neidin osoitteeseen ja sen jälkeen yhteiselo alkoi. Siihen ei sen enempää tapaamisia tarvittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaväitteitä?

Vierailija
4/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on

Vierailija
5/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi yhdestäkään suhteestani sanomaan, milloin seurustelu on alkanut. Ja kuitenkin olen ollut avioliitossa ja olen parhaillaan avoliitossa. Puolisoni kanssa pidämme parisuhteemme vuosipäivänä sitä päivää, kun ensimmäisen kerran tapasimme.

Vierailija
6/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä iässä ei ilmaissiivoojan paikka enää kiinnosta. Ja vielä kun miehet on huonoja seksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä