Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivittäkää mut

16.03.2022 |

Olen äiti joka on lopun kyllästynyt ja väsyny elämäänsä. Taas töissä uhkailtiin irtisanomisilla jos tulee korona rajoituksia.
Hukkasin lasten hoitopaikan pihaan kotiavaimen ja jouduin hakemaan vara avaimen hevon kuusesta.
Olen kiljunut lapsille kuinka Vihaan heitä kun eivät tottele.
Ruokin lapseni tänään mäkkäri paskalla koska en jaksa laittaa ruokaa

Antaa tulla. Olen ansainnut kunnon haukut. B

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Ota lasi viiniä ja rentoudu. Kaikilla meillä on joskus paska päivä :)

Vierailija
2/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minusta mitään muuta haukkumisen aihetta ole kuin tuo, mitä sanoit lapsillesi. Sinun pitäisi päästä vähän lepäämään. Voisiko isovanhempi tms. ottaa lapset vaikka viikonlopuksi tai jotain?

Vierailija
4/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi kivi kivi kivi.

Noin.

Vierailija
5/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ihminen olet. Itsekin olen huutanut lapselle, kun olen niin väsynyt/uupunut. Hävettää, mutta jotenkin näin viimeisillään raskaana, kun ei saa nukuttua, hormonit ovat ihan sekaisin ja kotona on vilkas taapero, jonka perässä ei pysty/jaksa juosta ison mahan kanssa ja liitoskivuista kärsien, tulee noita räjähdyksiä. Joskus lapsi ymmärtää, joskus onneksi ei. Silloin kun ymmärtää, alkaa itkeä kun äiti huutaa ja sitten tulee itsellekin vielä pahempi mieli, mutta ei siinä muu auta kuin ottaa aikalisä: jos ollaan kaksin kotona, viedä lapsi omaan huoneeseen itkemään ja rauhoittua itse muualla, ja jos isi on kotona, häipyä itse jonnekin syrjemmälle ja jättää lapsi isin lohdutettavaksi. Sitten kun tilanne on ohi, pyytää anteeksi ja jos lapsilla riittävästi ikää, selittää, että äidillä on stressiä mm. vaikean työtilanteen vuoksi, että ei ole teidän vikanne.

Ja meilläkin ruokittiin tuo vajaa 1,5v taapero tänään naapurin kebulan ranskalaisilla ja ketsupilla, ja Piltin valmiilla hedelmäsoseella. En morkkaa itseäni tästä, koska parempi aina, että lapsi saa edes jotain ruokaa kuin, että näkee nälkää. Muutenkin sen verran hoikka, ettei (vielä) tarvitse painonvartijana toimia. Ei meillä joka päivä roskaruokaa syödä kuitenkaan, mutta silloin kun itse syödään, on vaikea kieltää lapselta, jos vanhemmat näyttää (huonoa) esimerkkiä. Kunhan ei tavaksi ota, niin siihen ei kuole.

6/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa minusta mitään muuta haukkumisen aihetta ole kuin tuo, mitä sanoit lapsillesi. Sinun pitäisi päästä vähän lepäämään. Voisiko isovanhempi tms. ottaa lapset vaikka viikonlopuksi tai jotain?

Isovanhemmat asuu ulkomailla eli eivät voi otta hoitoon.

Vierailija
7/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviä nyt tietty voi aina heitellä, mutta eipä se asiaa auta, ei sinua eikä etenkään lapsiasi.

Kuulostaa että tarvitsisit lepoa, jonkun mukavan ihmisen joka pitää sinusta huolta ja yleensä sellaiseksi pitää vain ihan itse ryhtyä.

Ei sinussa mitään perustavanlaatuista vikaa ole, aika on rankkaa ja vanhemmuus vielä rankempaa.

Mäkkiruoka on välillä aivan ok, ei ne lapset siitä pilalle mene, jos joskus saavat jotain muutakin.

Eikä ne nyt yhdestä huudosta myöskään mene pilalle, mutta jostain niiden pitäisi oppia tykkäämään itsestään ja antamaan itselleen tauko silloin kun se on pakollista. Eli sitä kantsii harjoitella ihan itsestään alkaen.

8/8 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lepääminen ei tässä elämän tilanteessa vaan onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme