Minkälaisilla vaatteilla saa häivytettyä valtavaa keskivartaloa? Mulla ei siis ole vyötäröä yhtään.
Apua! Ja kyllä, laihduttaminen on työn alla ei tarvi siitä kitistä.
Kommentit (18)
No esim. paita joka on rintojen kohdalta tiukempi, mutta vatsan kohdalta löysä.
Tossa on hyviä vinkkejä
https://blogit.apu.fi/naiselo/vartalotyypit-mita-paalle-omenalle/
Kietaisupaita ja kevyestä kankaasta tehty kellohame taitaa olla niitä klassisia ompun vaatteita - toki sopivat monelle muullekin vartalotyypille.
Vierailija kirjoitti:
Sori mut ei se häivytä mitään, kyllä vartalon muoto siitä huolimatta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Kietaisupaita ja kevyestä kankaasta tehty kellohame taitaa olla niitä klassisia ompun vaatteita - toki sopivat monelle muullekin vartalotyypille.
Ihan vihonviimeisiä ompulle kaikki kietaisuvaatteet. Ja joku kellohelmahame sopii korkeintaan jollekin fiftarille eli ei ole ns. normivaate joka sopii kaikille. Lisäksi kaikki ei edes ole hameihmisiä.
t: omppu
Vierailija kirjoitti:
Saako tuollaisella vaatteella kadotettua näkymättömiin myös 8kk:n raskausmahan? Niinpä niin.
Ei sitä maharöllykkää valitettavasti saa peitettyä näkymättömiin mitenkään. Eikä itseasiassa edes siedettävän näköiseksi vaan kyllä se tynnyrimäisyys vaan näkyy.
nim. kokemusta on
Villatakki tai joku fleecetakki,sellanen mitä voi pitää auki.
Ellet voi peittää, korosta. Eli laita sellainen ohuesta kankaasta tehty pussimainen, max lantiomittainen paita ja korosta - toivottavasti hoikkaa - alavartaloa ja jalkoja ja sääriä tiukoilla tai kapealinjaisilla housuilla ja näyttävillä siroilla kengillä.
Täysin ei isoa mahaa saa peitettyä eikä häivytettyä. Joten jatka laihdutusta.
Niin, en ole varsinainen omppu ilmeisesti, koska mulla ei ole rintoja nimeksikään. Varmaan enemmän sellainen muodoton peruna.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ellet voi peittää, korosta. Eli laita sellainen ohuesta kankaasta tehty pussimainen, max lantiomittainen paita ja korosta - toivottavasti hoikkaa - alavartaloa ja jalkoja ja sääriä tiukoilla tai kapealinjaisilla housuilla ja näyttävillä siroilla kengillä.
Kaikista pahin vaihtoehto. Ja koska olet nähnyt lihavan ihmisen, jolla olis hoikat reidet? Vähän nyt yritystä.
Minä olen omena ja olen huomannut, että kietaisupaidat ja -mekot on aika hyviä. Samoin tumma yläosa/vaalea alaosa -combot. V-kaulukset. Pystyraitaa (tai illuusiota siitä esim avonaisella neuletakilla) yläosaan ja vaakaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Tuollainen saa näyttämään ihan joltain tyyristylleröltä kun muhkeaan yläkroppaan on jalat suhteessa kuin tulitikut.
Ja sirot, etenkin korkokengät, ne vasta koomisilta näyttääkin muhkeammalla. Jalkaterät muistuttaa ihan siansorkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin vaihtoehto. Ja koska olet nähnyt lihavan ihmisen, jolla olis hoikat reidet? Vähän nyt yritystä.
Minä olen keskivartalolihava ja mulla on hoikat reidet. Ihan tavallista tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Tossa on hyviä vinkkejä
https://blogit.apu.fi/naiselo/vartalotyypit-mita-paalle-omenalle/
Tämä. Tuossa on erittäin kuvina esitetty, mikä sopisi parhaiten paksuvyötäröiselle naiselle.
Suosittelen lämpimästä kokeilemaan.
Itse käytän suurinpiirtein pukeutumista.
Korsetti joka kiristää kunnolla vyötäröltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee niitä joskus, mutta useimmin ovat jo reilusti keski-ikäisiä ja varsin vahvasti alkoholiin mieltyneitä. Tai ainakin olleet.
Jalat on siis kuin riisitautisen tikut, przettä ei ole ollenkaan mutta sitten on massaa keskivartalossa niin etu kuin takapuolellakin. Sellainen vähän miesmäinen kroppa.
Paras on hyvin istuvat housut ja samanvärinen pusero jossa v-pääntie. Päälle ohuehko, nätisti laskeutuva neuletakki, joka ulottuu takapuolen alle.
No minkä kokoinen osapuilleen olet?