Miehet ahdistelee synnytyksen jälkeen?
Onko kukaan kokenut vastaavaa? Lähinnä se on tissien kommentoimista ja tuijotusta, vaikka en koskaan imetä missään julkisesti vaan annan pullosta. Olen alkanut käyttää paitoja joissa ei varmasti rintavarustus erotu, mutta senkin jälkeen näitä on tullut. Kähmintääkin on ollut ja yksikään näistä ei oleollut mamu, mitenkään muuten epäilyttävä tyyppi tms. Mikä kiinnostaa parin kuukauden ikäisen vauvan äidissä? Itseä nuo lähentelyt pelottaa ja ahdistaa. Kiloja on, enkä ole juuri jaksanut meikatakaan ja alapääkään ei entisensä ja lisäksi olen naimisissa. Jotkut miehet esimerkiksi huoltoasemalla pullosta syöttäessä maiskuttelee ja nauraa??
Kommentit (3)
Narsismi kukoistaa. Sääliksi käy lasta kun äiti on täys narsisti :( joo ihan varmasti sua ahdistellaan kaikkialla. Otatko kaikki miesten katseet ja kyselyt vauvasta ahdisteluna?
Ei mikään kiinnosta jos et itse provosoi. Pukeudut varmaan muuten sitten oudosti, käytät peittäviä paitoja mutta ehkä perse vilkkuu? Tatuointeja? Jos liikut aina ilman miestä vaikutat yh:lle.