Herkuttelen aurajuustolla ja tummilla viinirypäleillä, millä te?
En voi ottaa juustoa keksin kanssa koska karppaan, mut menee se näinkin.
Kommentit (43)
Aura on liian kallista työttömälle. Täytyy siis valita peruna. Herkuttelen perunalla perunan päällä.
En tue roskaruokaa epäterveellisyyden ja kalliin hinnan takia, mutta nyt oli pakko saada Hesen soijatortilla. Nam.
Napsin pakastemustikoita, että saadaan pakkaseen lisää tilaa. Kohta kyllä sorrun ja haen pullan.
Söin juuri mahan täyteen jauhelihamunakasrullaa ja mutakakkua jäätelön kanssa. Nyt sulattelen niitä tässä sohvan nurkassa ja selaan aaveeta..
Punaviinillä. Jamjam. Lapset koisii ja nyt otettiin miehen kanssa lasilliset työviikon päätteeksi.
Hyvä kuin muistutit, mulla on voisilmäpulla laukussa. Ostin työkavereille kahvipullat, mutta joku jätti syömättä, ja toin kotiin, ettei jää kuivumaan viikonlopuksi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:22"]
Hoitelen tässä juuri aviovelvollisuuttani. Nam.
[/quote]Eli sun aviovelvollisuus on kirjoitella av-palstalle?? Homma tuokin.. :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:21"]Aura on liian kallista työttömälle. Täytyy siis valita peruna. Herkuttelen perunalla perunan päällä.
[/quote]
Nii miten sen nyt ottaa... Voi olla jollekin kallista mutta toiselle ihan normi hinta. Ja jos joskus ostaa niin ei mun mielestä kauheen hinnakas ole. Sitäpaitsi on se vaan niin hyvän makuista! :) aurajuusto on yks mun lemppareista.
Vihanneksia ja dippiä! Nam. :) kaapissa ois vielä jätskiä ja vesimelonia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:22"]
Hoitelen tässä juuri aviovelvollisuuttani. Nam.
[/quote]Eli sun aviovelvollisuus on kirjoitella av-palstalle?? Homma tuokin.. :D
[/quote]
Kaks kärpästä yhdellä iskulla varmaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:34"]
Vihanneksia ja dippiä! Nam. :) kaapissa ois vielä jätskiä ja vesimelonia.
[/quote]Ai niin mun piti myös tehdä dippivihanneksia, no huomenna sitten
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:21"]Aura on liian kallista työttömälle. Täytyy siis valita peruna. Herkuttelen perunalla perunan päällä. [/quote] Nii miten sen nyt ottaa... Voi olla jollekin kallista mutta toiselle ihan normi hinta. Ja jos joskus ostaa niin ei mun mielestä kauheen hinnakas ole. Sitäpaitsi on se vaan niin hyvän makuista! :) aurajuusto on yks mun lemppareista.
[/quote]
no et lukenut tonnikalaketjua, ja olikos niitä joku toinenkin jossa kiisteltiin millä köyhä saa herkutella...
Söin jäätelöä aiemmin ja nyt tulee joka toinen minuutti ihan hillittömiä kananmunapieruja :/