Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se peloteltu ikä on tullut vastaan ja olen alkanut lihoa.

Vierailija
21.08.2015 |

Nyt se sitten osui minullekin. Olen 24-vuotias ja vuoden sisään lihonut n. 5kg. Normaalipainoinen ja vielä mahtuu vanhat vaatteet päälle. Kiristää kyllä jo. Olen sokerihiiri ja aika laiska liikkumaan. Pelkkää kävelyä. Elämäntavat eivät ole mielestäni muuttuneet.

Nyt sitten pitäisi opetella syömään paremmin. Mitenhän tämmöisen pullamössökansalaisen onnistuu? Vai lihoanko vain..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasta ikää olekkaan jossa väistämättä lihoo eikä ainakaan 24- vuotiaana. Viimesen vuoden oot syönyt liikaa kulutukseen nähden.

Vierailija
2/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAAA sinusta tulee laardiperseinen siiderivalas niinkun kaikista muistakin naisista ja miehet yökkäilee kun kadulla tulet vastaan. Miltä tuntuu olla LÄSKIPORSAS :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kilot tarttua siinä 23-vuotiaana ja nyt ikää 25 vuotta. Aika hyvin on saanut painon pysymään kurissa kun on vaan niitä herkkuja vähentänyt ja ihan perus kotiruoalla mennään.

Vierailija
4/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt kahden viikon aikana lihonut 5kg. Työharjoittelu stressasi niin paljon, että ahmin kuin hullu ruokaa joka ilta :(

Vierailija
5/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelkyt, eikä ole vieläkään tullut sellainen ikä vastaan.

Vierailija
6/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla mahdollista, että olenkin syönyt vähän enemmän kuin ennen. En vain ole itse huomannut.

Aina peloteltu ja kerrottu omia tarinoita, että kyllä ne kilot sieltä vielä tulee. Muutkin siis menevät samaan lankaan?

Ap

Vierailija
7/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomisesi johtuu vain vääristä ruokailutottumuksista ja vähäisestä liikunnasta, eikä mitenkään liity ikään. Tai no kun tulet vaihdevuosiin (niin kuin minä) niin silloin hormonitoiminta vähenee ja rasvaa alkaa kertymään helpommin, mutta silloinkin on ihan hallittavissa terveillä elämäntavoilla.

Vierailija
8/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:37"]

[/quote]

Mulla tuli hitusen alle nelikymppisenä, on kyllä kummallista kun ei voi syödä enää mitään ja ennen sai porsastella mielin määrin eikä edes normaalipainoon päässyt.

Vierailija
9/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä lihavuus on vaan kaunista.

Vierailija
10/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:37"]

[/quote] Ja mä 51... painan saman verran kuin parikymppisenä. En liiku paljoa, mitä nyt koiran kanssa ja fillaroin, syön pizzaa, pastaa, suklaata, kaikkea mistä tulee hyvä mieli. Kiitos sit geeneille vai mille?

Vierailija
11/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42 ja nyt on pikkuhiljaa, vuoden sisään, jenkkakahvaa kertyny itsekseen. Eli aineenvaihdunta hidastunee tästä etiäpäin tms.

Vierailija
12/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ikä oli 30, sen jälkeen on ollu yhtä taistelua pitää paino kurissa. Enää ei pysty mässäämään niin kuin nuorempana.

Vierailija
13/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollektiivinen nuppivika länsimaissa saa aikaan pyöristymistä. Halpa ruoka ja heikko luonne.

Vierailija
14/14 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 25-vuotiaana. Enää ei voi herkutella niinkuin ennen mutta ei se haittaa. Liikunnasta ei ole hyötyä että laihtuisi. Pitää syödä vähemmän.