Vauvafoorumin virtuaalinen tupakkapaikka.
Lopetin tupakanpolton kolme vuotta sitten ja uudelleen en aloita, mutta se ei silti estä vetämästä virtuaalisia henkisauhuja. Tupakkapaikalla sitäpaitsi kuulee parhaat jutut, joten lähdetkö virtuaaliröökille? Mä tarjoon jos kelpaa punainen? Mistäs juteltais?
Kommentit (10)
En ole koskaan polttanut, mutta vietän kahvitauot aina tupakkapaikalla seuran takia. Saako tännekin tulla?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan polttanut, mutta vietän kahvitauot aina tupakkapaikalla seuran takia. Saako tännekin tulla?
Tottakai, tänne ovat kaikki tervetulleita poltit, olit röökicurious, hyvän juttuseuran tarpeessa tai muuten vain.
Saako tulla jos sätkässä ei ole tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, mulla on vihreetä. Meni sitten Venäjä sotimaan Ukrainaan?
Joo, eiks oo älytöntä? Kauanko luulet, että niillä tota tahtia vielä kalustoa riittää? Ei hitto, poltetaanko toiset? Eihän tässä oo kiire mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Saako tulla jos sätkässä ei ole tupakkaa?
Tottakai, matalalla profiililla vaan niin kissala saa keskittyä järkevimpiin jahteihin.
*Katsoo kiikareilla ikkunasta* Jaahas savu leviää ympäristöön.
Nyt on niin valkean roskaista settiä ettei pysty. Kessutelkaa keskenänne tatuoinnit tutisten.
Tekisi mieli valittaa tästä tapojen turmeluksesta ja tupakoinnista, hälyttävää hällävälismiä.
Parhaat jutut röökipaikalla? :D Sitä selkäänpuukottamista, valitusta ja typeröintiä ei kukaan täysjärkinen vapaaehtoisesti kuuntele, tää on mun kokemus.
Ei kiitos, mulla on vihreetä. Meni sitten Venäjä sotimaan Ukrainaan?