MIES kiinnostaako seksi uusien naisten kanssa?
Tarkoitan siis että kiinnostaako seksi aina uuden naisen kanssa eli harrastaisitko seksiä aina mahdollisuuden tullen uuden naisen kanssa? Haen tällä sitä että onko seksi sinulle itseisarvo ja mitä useamman eri naisen kanssa saat sitä harrastaa sen tyydyttävämpää se on?
Kommentit (9)
Ei tietenkään kiinnosta, runkkaan mielummin.
No mitä noin niinkuin oikeasti luulisit?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:00"]https://en.wikipedia.org/wiki/Coolidge_effect
[/quote]
Kaikki tuskin ovat noin alkukantaisia
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:59"]Ei tietenkään kiinnosta, runkkaan mielummin.
No mitä noin niinkuin oikeasti luulisit?
[/quote]
Miksi naisten kanssa sitten olet, silloin kun olet?
Ensisijaisesti haluan harrastaa seksiä suhteessa ja olen ollut pian 20 vuotta, mutta jos se ei olisi mahdollista, niin yhden yön suhteet olisivat parempi korvike kuin runkkaaminen, jos niitä vain saisi helposti (esim. naisten aloitteesta). Käytännössä tuskin viitsisin kovin paljoa itse vikitellä, mutta jotkut sanovat, että keski-ikäisenä miehet kelpaavat omanikäisilleen aika helposti. Se on kuitenkin aika teoreettinen ongelma, koska olen niitä miehiä, jotka kelpaavat suhteeseen mutta eivät panoiksi ja haluavat suhdetta enemmän kuin panoja.
Up