Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yksityinen lääkäri kirjoittaa lähetteen raskaudenkeskeytykseen?

Vierailija
21.08.2015 |

Onko kenelläkään tietoa asiasta? Olen vasta viikolla 4 ja haluaisin hoitaa tämän mahdollisimman nopeasti.

Kiitän asiallisista vastauksista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
2/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä sen kivuttomimmin saakin ja jos teet vielä yksityissairaalassa, niin ei jää papereihin merkintää. Maksaa toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni yksityiseltä saa lähetteen kuin lähetteen.

Vanha konsti mitä käytetään köyhissä maissa, syö katajanmarjoja (mustia). Saavat aikaan kohdun supistelun.

Vierailija
4/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tässä on se, että minulla on kauhea vauvakuume ja lapsen isä on mies, jota rakastan yli kaiken :( ap

Vierailija
5/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:58"]Surullisinta tässä on se, että minulla on kauhea vauvakuume ja lapsen isä on mies, jota rakastan yli kaiken :( ap
[/quote]

No kannattaa miettiä sitten vielä keskeytystä uudelleen

Vierailija
6/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat keskeytyksen?

Vierailija
7/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä jos on valviralta/teolta hakenut luvan siihen. Käytännössä yksityisgyneillä lupa aina on mutta yleislääkärit ei ole välttämättä vaivautunut lupaa hakemaan (sen saa auromaattisesti, mutta maksaa vähäsen).

Ja "merkintä"papereihin jää niin yksityisellä kuin julkiswlla. Toki eri papereihin. Ei abortissa ole mitään hävettävää.

Vierailija
8/8 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei abortissa ole mitään hävettävää. Eikä sitä tarvitse muille perustella. Itse tiedät jos elämäntilanne ei ole oikea, tai oma pää sanoo ei. Ei sitä kysytä myöskään keneltäkään, ei edes siltä isältä. Sinä olet äiti lopun ikää, valitettavasti miehistä ei ole samaa takuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän