Sain miehen tänään kiinni pettämisestä, oon ihan raivona
Ihan ensin myönnän, että itse olen suurin rikollinen, kun urkin miehen FB-tiliä. Oon aikoinaan tehnyt sille sivuja ja tiedän salasanan.
Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä. Asuttiin vuosi yhdessä, muttei mahduttu olemaan pienessä kämpässä ja hankin oman kämpän. Mielestäni meillä on kuitenkin mennyt hyvin ja melkein paremmin jopa kuin silloin kun asuttiin yhdessä.
Tänään puhuttiin, että mennään Taiteiden yöhön. Lopulta mies kuitenkin sanoi, että on väsynyt eikä jaksa lähteä. Minä lähdin kuitenkin omien kavereiden kanssa. Nyt kun tulin kotiin, mieheltä tuli viesti, että hän haluaisikin nähdä. Jotenkin aloin epäillä ja kirjauduin Facebookiin.
Sieltä selvisi, että mies on viestitellyt useiden naisten kanssa ja sopinut tapaamisia. Yhden hän on nähnyt ja laittanut perään viestin, kuinka ihanaa oli nähdä. Ja mulle siis väittänyt jääneensä kotiin ja päättäneensä kuitenkin, että haluaa nähdä mut. Vaikka oikeesti on koko ajan ollut menossa näitä naisia tapaamaan.
Eli totuus ilmeisesti on, että on halunnut nähdä näitä naisia ensin ja sitten kun ne on feidannut sen, se on ottanut muhun yhteyttä.
Oksettavaa. Huomenna pitäisi lähteä mun vanhempien mökille sen kanssa enkä voi peruakaan, kun en voi paljastaa, että tiedän.
Pitää varmaan loppuelämä esittää sitten, että kaikki on hyvin...
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 03:03"]
Haha, story of my life
Joo, haluisin saada myös sen kokemuksen kun kohdellaan hyvin...
ap
[/quote]
Pitäisköhän sitten tehdä jotain?
Eli et saanut miestä pettämisestä kiinni. Hän yritti sopia treffejä, muttei kukaan suostunut.
JSSAP
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 02:10"]Kiitos asialliset. Miks öisin pitää olla trolleja liikenteessä kun itse on ihan murskana ja kaipais vaan pientä myötätuntoa.
En enää kehtaa perua mökkiviikonloppua. En olis ikinä kuitenkaan uskonut, mutta onneksi luotin intuitioon ja tarkistin asian.
Nyt pitäis vaan saada voimaa jättää toi. Huoh. Vaikeeta.
[/quote]
Juu olet aivan murskana
Huono. Opettele vielä
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 02:19"]Siis onks tää muka jotenkin epäuskottavaa :D
Ap
[/quote]
Kyllä
Ja ikää oli? Et vain lähde mökille, sano että tuli vaikka angiina.
Kuulostat sen verran epävarmalta ja päämäärättömältä, että miehen on varmaan ollut helppo pettää tietäessään, ettet tee ratkaisuja eli jätä häntä, kun rajasi ovat epäselvät. Vaikuttaa siltä, kuin omat rajasi olisivat epäselvät myös vanhempiesi suuntaan. Et seiso omilla jaloillasi ja ota omaa tilaasi, vaan teet muiden toiveiden mukaan.
Mökkireissun perumisessa tai mökille menemisessä ilman miestä ei ole mitään ihmeellistä. Omituisinta olisi mennä sinne miehen kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ei ole myöskään mitään omituista sanoa suoraan syytä, jos vanhemmat kysyy yksin tullessasi, mikäs nyt on. Sanot vain lyhyesti, että lopetit suhteen koska miehellä oli muita naisia. Helpottaa kummasti, kun täräyttää asiat suoraan niin kuin ne on. Mutta et taida uskaltaa?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 02:16"]No en tiedä teistä, mutta yritän jotain kulissia pitää vanhemmille, enkä haluis paljastaa tapahtunutta niille. Ja jos perun reissun, ne alkaa udella. Haluisin eka ite käsitellä tän ennen kuin kaikki tietää...
Ap
[/quote]
Menet yksin sinne mökille ja sanor porukoilles et ukollas oli parempaaki tekemistä.
Ai urkit miehen naamakirjaa? Haloo se on julkinen foorumi. Kaikki mitä näkyy ulospäin tai sille joka on kaveri on ihan luvallista lukea. Miksi niitä sinne kirjoitetaan jos ei luettavaksi. Ihme touhua.
Miten se ilmenee, että olet "raivona"?
Ööö, nyt en minäkään kyllä yhtään ymmärrä. Miehesi pettää sinua. Olette olleet "sentään/peräti" kaksi vuotta yhdessä ja mietit, että se on pitkä aika. Sanon vaan, että herää pahvi: jos kahden vuoden jälkeen pettää, niin suhde on taatusti tuhoon tuomittu. kaksi vuotta on LYHYT aika ja siinä ajassa ei todellakaan pitäisi pettää. Puhumattakaan siitä, että pelaa pelejään usemman miehen kanssa. Minkä ikäinen olet: 16 vuotta vai...? Tai sitten tän on kyllä pakko olla provo, ei kait kukaan voi olla noin tyhmä...Eihän...
Haha, story of my life
Joo, haluisin saada myös sen kokemuksen kun kohdellaan hyvin...
ap