Kerron miksi menetät jatkuvasti rahaa
Koska et riitauta ikinä yhtään mitään, vaan makselet kiltisti kaiken mitä sinulta keksitään nyhtää, oli aihetta maksuun tai ei.
Et reklamoi, vaikka tavarat hajoavat alta aikayksikön.
Ei ihme, että menetät jatkuvasti rahaa pienissä erissä, kun et tee yhtään mitään rahojesi eteen. Vilkutat vain niiden häipyessä horisonttiin.
Kommentit (8)
Mistä niitä aiheettomia laskuja tulee?
En ole koskaan saanut aiheetonta laskua. Silloin harvoin kun jotain on hajonnut ennen takuun loppumista niin olen vienyt takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä aiheettomia laskuja tulee?
Ööö no jos on tilannut netistä jotain, palauttanut tavarat hyvässä kunnossa ja silti maksua peritään ja peritään.
Pysäköintivirhemaksun voi reklamoida. Sitä ei tarvitse automaattisesti maksaa, jos kokee sen olevan väärin perustein annettu.
Ymsymsyms.
Laskujahan voi tulla aivan mistä tahansa. Maksumuistutus, vaikka olet maksanut eräpäivänä oikean summan.
Peritään palautetun tuotteen hintaa
Pysäköintivirhemaksu
Jnejnejne.
Minä todistin MONELLA ERI TAVALLA, että en ole euroakaan velkaa firmalle x. Useamman kerran toistekin sitä, mutta perintä vain jatkui ja jatkui. Lopulta meni hermo ja lopetin vastaamisen.
Myöhemmin sain ilmoituksen, että perintä on päätetty. Ensin piti saada kiusata vähän.
Minä kyllä menetän vähät rahani kaljaan ja tupakkaan. Pysäköintivirhemaksuja ei tule, kun ei ole autoa, ja kaikki tavarat ovat joka tapauksessa vanhoja ja arvottomia. Että mites nyt suu pannaan, besserwisser? :D
Minä en maksa mistään liikaa. Jos kaupassa veloittavat tarjous- tai punalapputuotteesta väärin, valitan ihan periaatteesta. Muutenhan minäkin voisin maksella mitä sattuu, ja joskus ottaa vähän "ilmaisnäytteitäkin".
Minua turhauttaa maailman eniten lukea juttuja, joissa ihmiset saavat aiheettomia laskuja, MUTTA MAKSAVAT NE, koska noh, laskut täytyy maksaa 😑😑😑😑