Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte? Työ vai opiskelut?

Vierailija
21.08.2015 |

Eli tarjoutui mahdollisuus päästä töihin hyvään, vakavaraiseen firmaan 2600€/kk bruttoliksalla. Koulutukseltani olen vain ylioppilas, joten siihen nähden palkka on tosi hyvä. Työnkuva vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sellaiselta, jossa aiemmasta työkokemuksestani on hyötyä ja uskon pärjääväni tässä työssä ihan hyvin. Palkka on siis paras, mitä olen aikuisiällä saanut. Niin ja olen ollut keväästä asti työttömänä.

No sitten toinen kääntöpuoli.. hain ammattikorkeakouluun ja pääsinkin opiskelemaan tradenomiksi ns. päiväpuolelle. Jos otan työpaikan vastaan, niin en vieläkään aloita tutkinnon suorittamista.. Koko ajan jankutetaan, miten tärkeä on opiskella ja niin edespäin.

Jotenkin hankalaa.. Aika vierii enkä ole enää mikään nuori, vaikka vielä niukasti alta kolmikymppinen olenkin. En nyt tiedä mikä olisi järkevintä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menisin minä.

Vierailija
2/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja selvitä koululta mahdollisuutta vaihtaa iltapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ

Vierailija
4/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin, ja vaihda iltapuolelle. Onko työ kuitenkin sellaista, että voit edetä siinä tai kehittyä ylipäätään? Tradenomeja on 13 tusinassa, ei sillä pelkällä tutkinnolla ole mitään virkaa. Työkokemus on tärkeää.

Vierailija
5/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taloustilanteessa työt. Tradenomin paperit valitettavsti nykyään ei juuri mitään takaa. Selvitä mahdollisuuksia opiskella etänä / illalla / töiden ohessa.

Vierailija
6/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Туо!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi