Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sota-ajan säästöketju! Miten kompensoit sodasta johtuvaa hinnan nousua?

Vierailija
15.03.2022 |

Itse aloitin kävelemään töihin bensaa säästääkseni. 😄

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähemmän. Ajan autoa vähemmän.

Vaihdoin kahvin teehen. Kahvia juon vain jos tarjotaan

Koko kesä mökillä etänä niin ei tule sorruttua kaupungin shoppailuhoukutuksiin

Vierailija
2/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilu, herkuttelu, kuluttaminen yleensäkin vähenee. Korvaan aterioita puurolla, vaikka en silti tingikään muuten  ruuan laadusta. Ei impulssiostoksia.

Olen tosin muutenkin pihi ja harkitseva, joten eipä paljonkaan muutu meidän systeemit miehen kanssa. Lapsiperheillä taatusti huomattavasti vaikeampaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilu, herkuttelu, kuluttaminen yleensäkin vähenee. Korvaan aterioita puurolla, vaikka en silti tingikään muuten  ruuan laadusta. Ei impulssiostoksia.

Olen tosin muutenkin pihi ja harkitseva, joten eipä paljonkaan muutu meidän systeemit miehen kanssa. Lapsiperheillä taatusti huomattavasti vaikeampaa

Palvelu ja kaupan alalla moni tullaan irtisanomaan, kun ihmiset vähentävät kulutusta.

Vierailija
4/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en mitenkään, mutta huomisesta eteenpäin ruokakaupassa pitää olla tarkempi. Jotain vihreää voisi yrittää kasvattaa ikkunalaudalla. Autoa ei ole ollutkaan mutta pitää vähentää bussilla liikkumistakin, mikä tarkoittaa pysyttelemistä kodin lähistöllä. Vaatteita ei tietenkään ostella.

Vierailija
5/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pitkää päivää ja koitan tienata ylimääräistä. *syvä väsynyt huokaus*

Vierailija
6/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvelu ja kaupan alalla moni tullaan irtisanomaan, kun ihmiset vähentävät kulutusta.

No mitä sinä teet? Jos olisin miljonääri, niin viisveisaisin hintojen noususta. Olen kai sitten ainoa tyhmä joka toimii näin, joten tuskin aiheutan irtisanomiset?

Vierailija
7/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettuleipää ja korvikekahvia.

Vierailija
8/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestä sitten joku keräys meille köyhille, kun rahat on vähissä, niin ne on. 

Vierailija
9/9 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan viljelemään entistä enemmän itse ruokaa. Parvekkeellakin saa jo koko kesäksi salaatit ja yrtit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän