Saako lattape*settä muokattua treenaamalla?
Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
Kommentit (13)
Onko kyykkyjen lisäksi muuta, mitä voisin tehdä? Botoxiin en lähe. Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
Minä myös lattapylly! Jos jään ilman miestä niin siinäpähän jään. :D tykkään sirosta kropasta enemmän kuin "urheilullisesta", kapea vyötärö mulla on kyllä, mutta muuten olen ylpeästi luuviulu lattapyllyineni :)
Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti.
Eikä kenenkään kannata kuvitella, että kovin moni niistä megaperseistä olisi aitoja. Kysymys on siitä kuinka paljon tahdot huomiota ja kuinka pitkälle olet valmis menemään...
http://2.bp.blogspot.com/-ACgcH0MrLHQ/VKyGykmHqnI/AAAAAAACEYk/SqT9YlPyOPU/s1600/26.jpg
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:06"]Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti.
Eikä kenenkään kannata kuvitella, että kovin moni niistä megaperseistä olisi aitoja. Kysymys on siitä kuinka paljon tahdot huomiota ja kuinka pitkälle olet valmis menemään...
http://2.bp.blogspot.com/-ACgcH0MrLHQ/VKyGykmHqnI/AAAAAAACEYk/SqT9YlPyOPU/s1600/26.jpg
[/quote]
Hyi helv. Mitä tossa on? Mikä operaatio? :D yök!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
Minä myös lattapylly! Jos jään ilman miestä niin siinäpähän jään. :D tykkään sirosta kropasta enemmän kuin "urheilullisesta", kapea vyötärö mulla on kyllä, mutta muuten olen ylpeästi luuviulu lattapyllyineni :)
[/quote]
Mullakin aika kapea vyötärö ja ehkä oon sitten edestä vähän nätimpi kuin takaa ;) Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
[/quote]
Mullakin aika kapea vyötärö ja ehkä oon sitten edestä vähän nätimpi kuin takaa ;) Ap.
[/quote]
Näin minäkin oon ajatellut! :D ja kyllä se mallinkroppa buumi tulee vielä kun tätä fitnesstä tässä tovi vielä katsellaan... Sit liput korkealle! Me ollaan aikaa edellä vaan :D
Kyykyllä peppu kiinteäksi:
ma: kyykky
ti: lepo
ke: kyykky
to: lepo
pe: kyykky
la: lepo
su: lepo
S. Penttilä hankki persuksen parissa viikossa kuntosalilla, vai mitä...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:06"]Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti.
[/quote]
Ihan kamalaa, enkä mä mitään megatakapuolta ole hakemassa. Sitä muotoa lähinnä, lattana on vaan rumempi kuin pyöreä. Ap.
Kyllä saa. Kyykyt auttaa.