Saako lattape*settä muokattua treenaamalla?
Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
Kommentit (13)
Onko kyykkyjen lisäksi muuta, mitä voisin tehdä? Botoxiin en lähe. Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
Minä myös lattapylly! Jos jään ilman miestä niin siinäpähän jään. :D tykkään sirosta kropasta enemmän kuin "urheilullisesta", kapea vyötärö mulla on kyllä, mutta muuten olen ylpeästi luuviulu lattapyllyineni :)
Kiilaamista voisi kokeilla myös. Tule tänne niin näytän miten.
Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti.
Eikä kenenkään kannata kuvitella, että kovin moni niistä megaperseistä olisi aitoja. Kysymys on siitä kuinka paljon tahdot huomiota ja kuinka pitkälle olet valmis menemään...
http://2.bp.blogspot.com/-ACgcH0MrLHQ/VKyGykmHqnI/AAAAAAACEYk/SqT9YlPyOPU/s1600/26.jpg
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:06"]Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti.
Eikä kenenkään kannata kuvitella, että kovin moni niistä megaperseistä olisi aitoja. Kysymys on siitä kuinka paljon tahdot huomiota ja kuinka pitkälle olet valmis menemään...
http://2.bp.blogspot.com/-ACgcH0MrLHQ/VKyGykmHqnI/AAAAAAACEYk/SqT9YlPyOPU/s1600/26.jpg
[/quote]
Hyi helv. Mitä tossa on? Mikä operaatio? :D yök!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
Minä myös lattapylly! Jos jään ilman miestä niin siinäpähän jään. :D tykkään sirosta kropasta enemmän kuin "urheilullisesta", kapea vyötärö mulla on kyllä, mutta muuten olen ylpeästi luuviulu lattapyllyineni :)
[/quote]
Mullakin aika kapea vyötärö ja ehkä oon sitten edestä vähän nätimpi kuin takaa ;) Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
[/quote]
Mullakin aika kapea vyötärö ja ehkä oon sitten edestä vähän nätimpi kuin takaa ;) Ap.
[/quote]
Näin minäkin oon ajatellut! :D ja kyllä se mallinkroppa buumi tulee vielä kun tätä fitnesstä tässä tovi vielä katsellaan... Sit liput korkealle! Me ollaan aikaa edellä vaan :D
Kyykyllä peppu kiinteäksi:
ma: kyykky
ti: lepo
ke: kyykky
to: lepo
pe: kyykky
la: lepo
su: lepo
S. Penttilä hankki persuksen parissa viikossa kuntosalilla, vai mitä...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:06"]Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti.
[/quote]
Ihan kamalaa, enkä mä mitään megatakapuolta ole hakemassa. Sitä muotoa lähinnä, lattana on vaan rumempi kuin pyöreä. Ap.
Kyllä saa. Kyykyt auttaa.