Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lattape*settä muokattua treenaamalla?

Vierailija
20.08.2015 |

Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Kyykyt auttaa.

Vierailija
2/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkääminen on perseestä.

Vierailija
4/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyykkyjen lisäksi muuta, mitä voisin tehdä? Botoxiin en lähe. Ap.

Vierailija
5/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
Minä myös lattapylly! Jos jään ilman miestä niin siinäpähän jään. :D tykkään sirosta kropasta enemmän kuin "urheilullisesta", kapea vyötärö mulla on kyllä, mutta muuten olen ylpeästi luuviulu lattapyllyineni :)

Vierailija
6/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiilaamista voisi kokeilla myös. Tule tänne niin näytän miten.

Vierailija
7/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti. 

Eikä kenenkään kannata kuvitella, että kovin moni niistä megaperseistä olisi aitoja. Kysymys on siitä kuinka paljon tahdot huomiota ja kuinka pitkälle olet valmis menemään... 

http://2.bp.blogspot.com/-ACgcH0MrLHQ/VKyGykmHqnI/AAAAAAACEYk/SqT9YlPyOPU/s1600/26.jpg

Vierailija
8/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:06"]Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti. 

Eikä kenenkään kannata kuvitella, että kovin moni niistä megaperseistä olisi aitoja. Kysymys on siitä kuinka paljon tahdot huomiota ja kuinka pitkälle olet valmis menemään... 

http://2.bp.blogspot.com/-ACgcH0MrLHQ/VKyGykmHqnI/AAAAAAACEYk/SqT9YlPyOPU/s1600/26.jpg

[/quote]
Hyi helv. Mitä tossa on? Mikä operaatio? :D yök!

Vierailija
9/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
Minä myös lattapylly! Jos jään ilman miestä niin siinäpähän jään. :D tykkään sirosta kropasta enemmän kuin "urheilullisesta", kapea vyötärö mulla on kyllä, mutta muuten olen ylpeästi luuviulu lattapyllyineni :)
[/quote]

Mullakin aika kapea vyötärö ja ehkä oon sitten edestä vähän nätimpi kuin takaa ;) Ap.

Vierailija
10/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:01"]Siinäpä se kysymys tulikin. Voiko perseelle, joka näyttää litistyneeltä pahvilaatikolta tehdä jotain? Oon pudottanut painoa jonku verran ja käyn kuntosalilla. Silti takapuoli on littana kuin taulu-TV. Muuttuuko se siitä paremmaksi millään? Mitä miehet pidätte lattapyllystä? Taidan jäädä ilman miestä.
[/quote]
[/quote]

Mullakin aika kapea vyötärö ja ehkä oon sitten edestä vähän nätimpi kuin takaa ;) Ap.
[/quote]
Näin minäkin oon ajatellut! :D ja kyllä se mallinkroppa buumi tulee vielä kun tätä fitnesstä tässä tovi vielä katsellaan... Sit liput korkealle! Me ollaan aikaa edellä vaan :D

Vierailija
11/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyllä peppu kiinteäksi:

ma: kyykky

ti: lepo

ke: kyykky

to: lepo

pe: kyykky

la: lepo

su: lepo

Vierailija
12/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S. Penttilä hankki persuksen parissa viikossa kuntosalilla, vai mitä...

Vierailija
13/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:06"]Njaah, toki hiukan, muttei kauheasti. 

[/quote]

Ihan kamalaa, enkä mä mitään megatakapuolta ole hakemassa. Sitä muotoa lähinnä, lattana on vaan rumempi kuin pyöreä. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme