Lapseni näkee kotonamme ihmisiä joite me muut emme näe...
Kerran tyttö 3,5 v kysyi, että saako tuo täti vauvan ja näytti eteistä kohden. Kysyin, että tarkoittaako hän naapurin tätiä. vastaus oli että " ei vaan tuota tätiä tuossa noin" ..
Tänään tyttö käski minun heiluttaa tädille meidän olohuoneessa....
nyt mieskin oli paikalla ja yhdessä ihmeteltiin ja pyydettiin tyttöä näyttämään missä täti on. Ja hän meni parin metrin päähän ja näytti, että tässä...
onko muilla vastaavaa?
Kommentit (7)
ja käskee sanomaan " moi" papalle jne.
Kuuluu ikään ja saattaa kestään pitkäänkin ennen kuin nää kaverit lakkaa olemasta.
Mun siskolla oli lapsena noita kavereita kans ja niille (kaksoset mukamas) piti kattaa omat lautaset ym. ruoka-aikana. Äiti oli aina juonessa mukana.
Ja onhan Mikko Mallikkaallakin mulperi :)
Hän näyttää minulle missä mummu milloinkin on, vilkuttaa mummulle ja tervehtii ihan kuin mummu tulisi huoneeseen. Poika laittoi esim. tänään kenkiä jalkaansa ja kun yritin auttaa, hän tokaisi vain, että ei äiti auta, mummu auttaa... Eilen poika leikkasi askartelusaksilla paperia ja kertoi, että minä leikkaan mummun saksilla. Tajusin myöhemmin, että sakset olivat tosiaan olleet mummun... Monta vastaavaa tilannetta on ollut... En usko kummituksiin, mutta kyllähän tämä välillä pistää mietityttämään. Toisaalta onhan se ihan kaunis ajatus, että mummu on täällä pitämässä poikaa silmällä... Voihan se olla, että teidänkin muksu näkee oman " suojelusenkelinsä"
Sukulaiseni asui pitkään asunnossa jossa asui. Koskaan eivät nähneet, mutta tunsivat välillä kosketuksen ja kuulivat.