Kertokaa
Minkälainen tilanne on ollut kun olet erikoisella tavalla tutustunut uuteen ihmiseen? :) Esim. Miten on lähteny ystävyys tai seurustelusuhde käyntiin.
Itsellä oli joskus sellainen tilanne, että olin menossa yksin juhliin. Menin linja-autossa randomina istumaan erään erittäin kauniin naisen viereen (hetkestä teki erikoisen se, että linja-autossa ei juuri ollut muita matkustajia). Emme siis tunteneet entuudestaan. Juttelimme matkan, jonka jälkeen päätimme vielä kaupungilla viettää yhdessä tunti aikaa. Juttu kulki hyvin ja aloin jo suunnitella juhliin siirtymistä, kun naisen kanssa sovittiinkin hänen lähtevän minun seuralaisekseni juhliin. Juhlat menivät erittäin hyvin ja vaihdoimme illan jälkeen numeroita :) muut vieraat luulivat meidän tunteneet toisemme jo pitempään. Ikimuistoinen ilta :)
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:06"]Minkälainen tilanne on ollut kun olet erikoisella tavalla tutustunut uuteen ihmiseen? :) Esim. Miten on lähteny ystävyys tai seurustelusuhde käyntiin.
Itsellä oli joskus sellainen tilanne, että olin menossa yksin juhliin. Menin linja-autossa randomina istumaan erään erittäin kauniin naisen viereen (hetkestä teki erikoisen se, että linja-autossa ei juuri ollut muita matkustajia). Emme siis tunteneet entuudestaan. Juttelimme matkan, jonka jälkeen päätimme vielä kaupungilla viettää yhdessä tunti aikaa. Juttu kulki hyvin ja aloin jo suunnitella juhliin siirtymistä, kun naisen kanssa sovittiinkin hänen lähtevän minun seuralaisekseni juhliin. Juhlat menivät erittäin hyvin ja vaihdoimme illan jälkeen numeroita :) muut vieraat luulivat meidän tunteneet toisemme jo pitempään. Ikimuistoinen ilta :)
[/quote]
Tuliko teistä pari?
[/quote]
Hetkellisesti tuli :) Tässä on yksi todiste siitä, että ihan missä vain voi tavata ihmisen. Kunhan muistaa pitää mielen avoimena ja katseen pois omasta navasta ;)
Myös erikoiset ihmissuhteet on kiinnostavia. Esim jos teillä on ystävyyssuhde henkilöön, mikä ei ole kovin yleistä. Ap
Minä olen ystävystynyt entisen terapeuttini kanssa :) ja siis suhde on nykyään tasapuolinen. Molemminpuolin vollotetaan toisillemme
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:06"]Minkälainen tilanne on ollut kun olet erikoisella tavalla tutustunut uuteen ihmiseen? :) Esim. Miten on lähteny ystävyys tai seurustelusuhde käyntiin.
[/quote]
Tuliko teistä pari?
Aloin seurustella tätini miehen kanssa.