Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukioikäinen poika kulkee kesät talvet samassa fleecetakissa

Vierailija
20.08.2015 |

Ei ole oma lapsi, mutta ihmetyttää vain. Nyt näillä helteilläkin tyypillä on ollut pihalla villainen kaulahuivi ja joskus jopa vielä tuulitakki päällä. Luonnollisesti myös pitkät housut. Voiko joku sairaus aiheuttaa niin voimakasta palelua, vai miten ihmeessä pystyy ylipukeutumaan noin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuolehtivainen äiti joka haluaa ettei poika vaan vilustu?

Vierailija
2/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen ympäri vuoden kutakuinkin samanlaisissa vaatteissa, ei ole liian kuuma tai liian kylmä. Äsken kävin ulkona kävelemässä niin päällä oli lenkkarit, farkut, T-paita, pitkähihainen collegepaita ja ohutvuorinen takki. Takkia en sentään kiinni laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli kulki teinivuosina pari vuotta samassa nahkatakissa. Ei halunnut vaihtaa, olisi meillä ollut rahaa uusiin vaatteisiin. Vähän outoa joo, mutta mitä siitä?

Vierailija
4/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:37"]

Minä kuljen ympäri vuoden kutakuinkin samanlaisissa vaatteissa, ei ole liian kuuma tai liian kylmä. Äsken kävin ulkona kävelemässä niin päällä oli lenkkarit, farkut, T-paita, pitkähihainen collegepaita ja ohutvuorinen takki. Takkia en sentään kiinni laittanut.

[/quote]

Etkö tunne lämpötilaeroja? Oletko sisälläkin samoissa vaatteissa? Onko väliä +30 ja -30 välillä?

Nimittäin luulisi, että se lumi ja jää ja pakkanen yllyttäisi hiukan lisäämään vaatekertaa ja sitten vastaavasti se lämmin aurinko vähän vähentämään. Tottahan nyt ymmärrän, että joku palelee näilläkin keleillä mutta sitä en ymmärrä, että samoilla kuteilla mennään koko vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä