Onko täällä yhtään miestä joka on pyyteettömästi rakastunut?
Enkä kaipaa naisilta vastauksia "mun mies on pyyteettömästi rakastanut mua jo 20 vuotta." Kiva ja onnea, mutta nyt kaivataan oikeiden miesten oikeita mielipiteitä aiheesta. Onko miehen mahdollista oikeasti rakastaa naista hyötymättä naisesta mitenkään? Tunteeko miehet samalla tavalla rakkautta kuin naiset? Onko täällä rakastuneita miehiä? Olen itse 22-vuotias nainen ja tosissani kyselen tällaisia.
Kommentit (18)
Minä olen mutta en naiseen vaan kaveriini joka ei ikinä saa tietää!
Pyytettömästi? Rakkaushan on antamista ja ottamista, ei kukaan rakasta pyytettömästi ketään. Fysiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:28"]hyötymättä mitenkään? samalla tavalla rakkautta? mitä sä oikein yrität vihjailla?
-m35
[/quote]
Vähän arvasin että joku saattaa loukkaantua aloituksesta, mutta tää ei ole nyt mitään miesvihaa vaan mun käsitys ja kokemus, jonka yksi mieshirviö on saanut mun päähän. Haluaisin nyt kuulla onko todella olemassa miehiä, jotka kykenevät tuntemaan pyyteetöntä rakkautta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:34"]Pyytettömästi? Rakkaushan on antamista ja ottamista, ei kukaan rakasta pyytettömästi ketään. Fysiikkaa.
[/quote]
Siis tarkoitan että ei ole naisen kanssa jotta voisi käyttää häntä hyväkseen taloudellisesti tai seksuaalisesti, vaan tuntee aitoa rakkautta naista kohtaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:28"]hyötymättä mitenkään? samalla tavalla rakkautta? mitä sä oikein yrität vihjailla?
-m35 [/quote] Vähän arvasin että joku saattaa loukkaantua aloituksesta, mutta tää ei ole nyt mitään miesvihaa vaan mun käsitys ja kokemus, jonka yksi mieshirviö on saanut mun päähän. Haluaisin nyt kuulla onko todella olemassa miehiä, jotka kykenevät tuntemaan pyyteetöntä rakkautta. Ap
[/quote]
loukkaantua? täällä? ei mua kiinnosta tarpeeksi jotta pikselit ärsyttäis, mutta toi on vaan konseptitasolla niin sekava kuvaus. miten määrittelet itse pyytettömän rakkauden?
-m35
En ole mies, mutta tiedän yhden tuollaisen miehen. On hiukan asperger ja muutenkin tosi rasittava tyyppi, mutta nostaa kyllä naisen jalustalle ihan pyyteettömästi. Harmi, että on ihmisenä tosi vaikea ja joustamaton.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:34"]Pyytettömästi? Rakkaushan on antamista ja ottamista, ei kukaan rakasta pyytettömästi ketään. Fysiikkaa. [/quote] Siis tarkoitan että ei ole naisen kanssa jotta voisi käyttää häntä hyväkseen taloudellisesti tai seksuaalisesti, vaan tuntee aitoa rakkautta naista kohtaan. Ap
[/quote]
Kyllä miehet rakastavat aivan yhtä pyyteettömästi kuin naisetkin. Hassu ajatus, etteivät rakastaisi. Ei tietenkään kaikki ja aina, mutta ihan samalla tavalla kuin naisetkin. Jos/kun itse rakastun, niin ei siinä ole silloin mikään hyötyminen takana, vaan rakkaus ihmiseen.
mies
Kyllä olen, mutta ei ole enää mitään mahdollisuuksia tähän naiseen :'(
Nuorimies
Minun mies on harvinaisen epäitsekäs ihminen, etenkin mieheksi. Tasa-arvoinen, kiltti ja reilu, antelias ja rakastava, hellä. Ottaa minut huomioon ja hyvä isä. Yli 10 v ollut naimisissa, uskollinen myös. Tämä timantti oli pitkään ollut poikamiehenä, koska ulkonäkö ja kiinnostuksen kohteet eivät olleet kolahtaneet muihin naisiin (paitsi minuun), okei mieheni ei ole mikään Mr Finland mutta raikas, siisti, huoliteltu kunnollinen suomalainen mies, joka perusrehti ja luotettava. Joskus kannattaa katsoa ulkokuoren taakse, komistuksen takana voi olla ihan yäyspaska mies ja nörttimiehen takana oikea aarre.
Kyllä voi. Itse olen rakastunut ja rakastanut pyytettömästi ja vilpittömästi. 2 suhdetta ja rakkautta takana, nyt avioliitossa 9 vuotta. Välillä on mennyt hyvin, välillä vähän huonommin mutta rakastan ja olen sitoutunut. Hyvä suhde ei ole itsestäänselvyys.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:45"]Olen rakastunut luokkalaiseeni
[/quote]
Rakkaus tuli ensisilmäyksellä, upea nainen, haluan vain hänet...
Ihanko tosissasi nyt väität, että naiset rakastuisivat pyyteettömästi? Salli mun nauraa. Ihmissuhteet on aina "vaihtokauppaa". Rakasta ja tule rakastetuksi. Anna, niin saat.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:43"]Kyllä olen, mutta ei ole enää mitään mahdollisuuksia tähän naiseen :'(
Nuorimies
[/quote]
No voi! Uutta matoa koukkuun...? Kyllä sä vielä jonkun uuden ihanan joskus löydät, älä huoli.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:44"]Minun mies on harvinaisen epäitsekäs ihminen, etenkin mieheksi. Tasa-arvoinen, kiltti ja reilu, antelias ja rakastava, hellä. Ottaa minut huomioon ja hyvä isä. Yli 10 v ollut naimisissa, uskollinen myös. Tämä timantti oli pitkään ollut poikamiehenä, koska ulkonäkö ja kiinnostuksen kohteet eivät olleet kolahtaneet muihin naisiin (paitsi minuun), okei mieheni ei ole mikään Mr Finland mutta raikas, siisti, huoliteltu kunnollinen suomalainen mies, joka perusrehti ja luotettava. Joskus kannattaa katsoa ulkokuoren taakse, komistuksen takana voi olla ihan yäyspaska mies ja nörttimiehen takana oikea aarre.
[/quote]
Oih, mäkin haluan tuollaisen! Onnea teille jatkoonkin!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:25"]Ihanko tosissasi nyt väität, että naiset rakastuisivat pyyteettömästi? Salli mun nauraa. Ihmissuhteet on aina "vaihtokauppaa". Rakasta ja tule rakastetuksi. Anna, niin saat.
[/quote]
Luitko nuo mun selvennykset siitä "pyyteettömyydestä"? En tarkoita että nainen saa olla millainen paska huvittaa ja miehen pitää rakastaa, vaan että nainen tekee kaiken mahdollisen miehen puolesta ja mies silti käyttää naista hyväkseen ja rakkaus on vain hyötysuhde.
Ap
hyötymättä mitenkään? samalla tavalla rakkautta? mitä sä oikein yrität vihjailla?
-m35