Kumpi on sinulle tärkeämpää kotona?
Että tavarat on järjestyksessä, vaikka ei olisikaan niin puhdasta vai että on puhdasta, mutta tavarat vähän hujan hajan?
Kommentit (26)
Ehdottomasti puhtaus! Pientä sekamelskaa siedän jotenkin, mutta tahrat ja roiskeet on kauhistus.
Puhtaus olis ykkönen, mut valitettavasti useimmiten ei oo noista kumpaakaan.
Puhtaus. Tosin sotkukin ärsyttää. Ehkä mulla on siistimpää kuin puhtaampaa
Mun mielestä asunnossa näyttää puhtaammalta kun tavarat on järjestyksessä, eli valitsen sen. Jos taas on puhdasta mutta tavarat ihan miten sattuu, se puhtaus häviää sen sekasorron alle.
Puhtaus, tavaroiden epäjärjestyksestä ei sairastu, mutta liasta voi sairastuakin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:56"]En pysty vastaamaan, koska en siedä epäjärjestystä enkä likaa
[/quote]
Meinasin monesti kirjoittaa jommankumman, mutta en pysty valitsemaan.
Tämä on myös oma vastauskseni
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:52"]Mun mielestä asunnossa näyttää puhtaammalta kun tavarat on järjestyksessä, eli valitsen sen. Jos taas on puhdasta mutta tavarat ihan miten sattuu, se puhtaus häviää sen sekasorron alle.
[/quote]
Eli ihan sama vaikka ötökät myllertää ja home leviää, kunhan näyttää nätiltä silmään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:53"]Puhtaus, tavaroiden epäjärjestyksestä ei sairastu, mutta liasta voi sairastuakin.
[/quote]
No jaa...meillä ei ole koskaan ollut kauhean puhdasta mutta lapsi on tosi terve kun taas kotia hinkkaavan tuttavan lapsi on älyttömän allerginen ja sairas. Että miten sen nyt ottaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:52"]Mun mielestä asunnossa näyttää puhtaammalta kun tavarat on järjestyksessä, eli valitsen sen. Jos taas on puhdasta mutta tavarat ihan miten sattuu, se puhtaus häviää sen sekasorron alle.
[/quote]
Eli ihan sama vaikka ötökät myllertää ja home leviää, kunhan näyttää nätiltä silmään.
[/quote]
Jep :D no ei vaan mietin tuota omalla kohdallani, meillä kuitenkin joka viikko siivotaan kunnolla, joten ihan kamalan likaista ei ole koskaan, joten siinä tapauksessa kestän mieluummin vähän likaa kuin sekaista asuntoa.
En tajua miten voisi olla puhdasta jos tavarat on pitkin lattioita. Väkisinhän sitä joutuu laittamaan roinan paikoilleen kun lattioita, tasoja yms pesee. Menee siis käsi kädessä järjestys ja puhtaus, ainakin meillä.
Puhtaus, mutta voidakseen siivota puhtaaksi, voi samalla pistää ne tavaratkin järjestykseen.
Mieluummin tavarat järjestyksessä