Minäkö bi?
Mitä olette mieltä kun naisena ihastun ja rakastun pelkästään miehiin, enkä voisi ainakaan kuvitella seurustelevani tai olevani parisuhteessa naisen kanssa. Vain mies kelpaa siis minulle parisuhteeseen enkä ihastu ollenkaan naisiin.
Kuitenkin olen naisten kanssa harrastanut seksiä ja selvästi haluankin sitä. Tämä vähän vaihtelee eli aina välillä tulee vaan sellaisia jaksoja, että tekee mieli naisen kanssa seksiä. Miesten kanssa seksiä tekee mieli ihan tasaisesti aina. Yhtä paljon nautin varmaankin sekä miesten että naisten kanssa kun puuhaan ryhdyn.
eli mikä on bi? ainakin sellainen varmaan joka haluaa seksiä molempien kanssa ja ihastuu molempiin, mutta olenko minä jotenkin vajaa bi? vaiko hetero, joka vain välillä haluaa vaihtelua?
olen kyllä ihan suht sinut itseni kanssa eli olen mitä olen, mutta silti kiinnostaa miten tässä pitäisi oikein määritellä itsensä.
Kommentit (9)
Vähän on biseksuaalisuutta sinussa. Aika monella on samanlaisia kokemuksia.
Olet bi. Ei siihen kuulu mitään alaluokkia.
Ap tässä.
ei kai tämä nyt ihan noin yksinkertaista ole. Sellainen nainen on hetero, joka rakastuu vain mieheen vaikka ei edes seksiä haluaisi, onhan sellaisiakin ja itsekin tunnen kaksi, jotka eivät seksiä itse kaipaisi ja kyllä he minusta ovat heteroita. Jos haluaa seksiäkin, mutta vain miehen kanssa niin on hetero.
jos taas rakastuu vain naisiin on lesbo vaikkei seksiä haluaisikaan. Jos haluaa seksiäkin, mutta vain naisen kanssa on lesbo.
Jos rakastuu kumpiinkin, mutta ei halua seksiä ollenkaan on bi. Jos haluaa seksiäkin ja molempien kanssa on bi.
Jos rakastuu molempiin, muttei halua seksiä on bi.
Jos rakastuu molempiin ja haluaa seksiä molempien kanssa on bi.
Mutta jos rakastuu vaan toisiin, mutta haluaa molempien kanssa seksiä onko sittenkin bi? Kyllä minusta jos ajatellaan, että bi:tä kiinnostaa molemmat sukupuolet niin kyllä minulla puuttuu siitä jotain ihan olennaista kun en pysty ollenkaan naisiin ihastumaan. Ja kyllä kiinnostuksessa sukupuolten välillä se ihastumispuoli on paljon tärkeämpi. Voisi minusta ihan hyvin sanoa, että olen hetero, koska rakastun miehiin, mutta seksi vähän kiinnostaa myös naisten kanssa. No joku sanoi tuossa edellä, että minulla on vähän bi piirteitä, ehkä niin sitten. Mutta olenko kuitenkaan bi? Onko kukaan sitä mieltä, että olisin hetero kumminkin?
Ap, jaat kanssani samanlaisen ajatustenvirran. Sukupuolet tuosta kääntää toisinpäin niin kuvaus osuu hyvin minuun ja näen asian samalla tavalla. Jokainen voi määritellä oman seksuaalisuutensa ite sen mukaan miltä itsestä tuntuu, eikä ole pakko istua valmiiksi valettuun muottiin. Tuntuu että ihmiset usein tarvii sen valmiin muotin ja identiteetin, se on turvallista eikä vaadi juuri itsensä kohtaamista ja tutkiskelua. Miksei vaan voi olla se miksi itsensä tuntee ilman lokerointia....
m30
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:14"]Ap tässä.
ei kai tämä nyt ihan noin yksinkertaista ole. Sellainen nainen on hetero, joka rakastuu vain mieheen vaikka ei edes seksiä haluaisi, onhan sellaisiakin ja itsekin tunnen kaksi, jotka eivät seksiä itse kaipaisi ja kyllä he minusta ovat heteroita. Jos haluaa seksiäkin, mutta vain miehen kanssa niin on hetero.
jos taas rakastuu vain naisiin on lesbo vaikkei seksiä haluaisikaan. Jos haluaa seksiäkin, mutta vain naisen kanssa on lesbo.
Jos rakastuu kumpiinkin, mutta ei halua seksiä ollenkaan on bi. Jos haluaa seksiäkin ja molempien kanssa on bi.
Jos rakastuu molempiin, muttei halua seksiä on bi.
Jos rakastuu molempiin ja haluaa seksiä molempien kanssa on bi.
Mutta jos rakastuu vaan toisiin, mutta haluaa molempien kanssa seksiä onko sittenkin bi? Kyllä minusta jos ajatellaan, että bi:tä kiinnostaa molemmat sukupuolet niin kyllä minulla puuttuu siitä jotain ihan olennaista kun en pysty ollenkaan naisiin ihastumaan. Ja kyllä kiinnostuksessa sukupuolten välillä se ihastumispuoli on paljon tärkeämpi. Voisi minusta ihan hyvin sanoa, että olen hetero, koska rakastun miehiin, mutta seksi vähän kiinnostaa myös naisten kanssa. No joku sanoi tuossa edellä, että minulla on vähän bi piirteitä, ehkä niin sitten. Mutta olenko kuitenkaan bi? Onko kukaan sitä mieltä, että olisin hetero kumminkin?
[/quote]
Ei. Älä tee asioista liian vaikeita sielä pienessä päässäsi, kun ne on tosi yksinkertaisia kumminkin. Seksuaalinen suuntautuminen on nimen omaan SEKSUAALINEN suuntautuminen. Ihminen, joka ei halua seksiä, on frigidi (hienolta nimeltään aseksuaali) ja aivan se ja sama kehenkä rakastuu. Ihminen, joka haluaa seksiä, määrittelee suuntautumisensa sen mukaan kumpaan sukupuoleen tuntee SEKSUAALISTA vetoa. Ja aivan sama kehenkä sitä rakastuu. Hetero nainen ei halua seksiä naisen kanssa ja piste. Yksiselitteistä, eikö?
Ei ole minusta biydessä pelkästä seksistä kyse. Pitää voida ihastua yms. molempiin, jotta olisi bi oikeasti. Monella heterolla vähän kiehtoo myös vastakkainen sukupuoli seksin osalta, harvempi vaan toteuttaa ja heteroita ovat silti.
Minusta on bi vasta kun molemmat sukupuolet käyvät kaikin tavoin. Niin monella (kaikilla? Edes vähän) on jonkinasteista seksiä kokevaa kiinnostusta myös omaan sukupuoleen ettei voi ajatella niiden kaikkien olevan bi, Ja olen bi ja olen tästä jutellut samoin tuntevien kavereideni kanssa ja he kokevat asian ihan samalla tavalla. Määritellä voi monin tavoin, mutta kyllä näin asian kokee tosiaan myös moni bi, jolle käy mies tai nainen myös kumppaniksi.
Joo samaa mieltä edellisen kanssa. Se, että puhutaan bi:n kohdalla seksuaalista, toisinkuin heteron tai lesbon kohdalla ei poista sitä tosiasiaa, että biyuteen kuulee kokonaisvaltainen kiinnostus molempiin sukupuoliin. Niinkuin heteroilla, homoilla ja lesboillakin, pelkkä seksikiinnostus ei riitä.
Ihminen on biologisesti bi-seksuaalinen ihan luonnostaan, joka ei välttämättä koskaan tunne vetoa esim vastakkaiseen sukupuoleen, jos ei yksinkertaisesti törmää sellaiseen ihmiseen, jota pitää seksikkäänä tms. Potentiaalisesti siis kaikki me olemme bi-seksuaalisia eläimiä. Tätä faktaa on aivan turha kieltää ja hävetä.
Bi-seksuaali on henkilö, joka tuntee SEKSUAALISTA vetoa molempiin sukupuoliin. Mä en tajua mistä noi ihastumiset ja yhteiselot aina tuodaan näihin juttuihin!? Onko ihmisten jotenkin vaikeaa myöntää olevansa bisse? Joo, olet ap bi-seksuaali. Loput voit tarkentaa itse, jos joku kysyy eikä asia kuulu edes kellekään.