Lomakohteita lokakuulle? Malagaa mietitty....
Jonkin verran lämmintä sais olla, vaikkapa siinä 20-25 astetta. Hinta lentoineen ja hotelleineen mielellään alle 3000 euroa viideltä hengeltä. Paikan päällä oltaisiin 3-4 yötä. Kertokaa hyviä ideoita.
Kommentit (11)
Malaga varmasti ok, jos saatte budjettiinne sopivat lennot. Me olimme viime vuonna lokakuun puolessa välissä viikon Barcelonassa ja siellä oli 20-25 astetta lämmintä. Lapset uivat meressä ja sanoivat että vesi oli suurinpiirtein saman lämpöistä kuin Suomessa kesällä eli ihan hyvin pystyi uimaan pidempäänkin. Pari oikein kuumaakin päivää sattui ja ehdittiin saada vähän väriäkin nahkaan. Barcelona on kiva, kun siellä saa helposti yhdistettyä rantalomaa, kulttuuria, shoppailua ja kaupunkielämää sekä hyvää ruokaa.
Me oltiin viime syyslomalla pari viikkoa Ranskan Rivieralla, pääosin juan-les-pinsissä. Oli lämmintä ja mukavaa, uimavedet tosi lämpimät vielä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 18:35"]Malaga ja Barcelona hyviä. Barcelona varmaan selkeästi halvempi.
[/quote]Millä perusteella halvempi? Ravintolat ym on ainakin kalliimpia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 18:35"]Malaga ja Barcelona hyviä. Barcelona varmaan selkeästi halvempi. [/quote]Millä perusteella halvempi? Ravintolat ym on ainakin kalliimpia.
[/quote]
Lennot Malagaan kalliimpia.
Sisilia ja Kroatia. Olin molemmissa vuosi sitten lokakuussa ja oli hellekelit, vesikin 22 asteista
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:17"]Sisilia ja Kroatia. Olin molemmissa vuosi sitten lokakuussa ja oli hellekelit, vesikin 22 asteista
[/quote]
Vuosi sitten oli epätavallisen lämmintä! Kun oltiin itse Espanjassa toissa syksynä, oli normaali sää 10-15 astetta! Yöllä oli 5-10 astetta alimmillaan.
Mitäpä jos viettäisitte lähiloman Suomessa? Ilmaston lämpeneminen hidastuu, kun porukkaa ei raahata lentäen toiselle puolelle Eurooppaa.
Me oltiin viime syyslomalla (siis lokakuussa) Nizzassa. Hyvää ruokaa, sopivasti nähtävyyksiä ja Monacoon pääsee helposti käväisemään. Monacossa on tosi hieno öö Oceanographic Museum ja Nizzan lähellä on jättefin Villa Ephrussi de Rothschild.
http://www.oceano.mc/en
http://www.villa-ephrussi.com/