Wilma tunnuksista
Missä siinä on kohta miten luoda uusi tunnus ? Koulusta tulleilla ohjeilla pääsen vain sisäänkirjautumis sivulle ja mistään en löydä kohtaa että voisi luoda uuden tunnuksen.
Kiitos!
Kommentit (5)
Sain siis avainkoodin, mutta en löydä kohtaa mihin se laitetaan kun ainoa kohta on käyttäjätunnus ja salasana. Kyse on siis uudesta tunnuksesta.
Ohjeessa sanotaan mene wilman osoitteeseen, seuraava ohje on kirjoita sähköpostiosoitteesi. Mutta mihin se laitetaan ?
joo tunnen itseni tosi tyhmäksi
Paina unohditko salasanasi ja sit teet uuden salasanan. Mun mielestä ei pysty yksin tekemään kukaan kokonaan uutta tunnusta
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:27"]
Paina unohditko salasanasi ja sit teet uuden salasanan. Mun mielestä ei pysty yksin tekemään kukaan kokonaan uutta tunnusta
[/quote]
Kyllä meillä ainakin piti tehdä itse ne tunnukset koulusta saadulla koodilla. Lapussa oli kyllä selkeät toimintaohjeet ja muistaakseni ensin mentiin jollekin muulle sivulle kuin kirjautumussivulle.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:27"]
[/quote]
Kyllä meillä ainakin piti tehdä itse ne tunnukset koulusta saadulla koodilla. Lapussa oli kyllä selkeät toimintaohjeet ja muistaakseni ensin mentiin jollekin muulle sivulle kuin kirjautumussivulle.
[/quote]
Jatkan vielä: osoite oli muotoa wilma.kaupunki.fi/connect. Siihen sitten annetaan oma sähköpostiosoite ja Wilma lähettää siihen sitten vahvistusviestin.
Mitä tarkoitat tunnuksen luomisella ja miksi sellainen pitää tehdä?