Asun Nurmijärvellä eli Suomen Etelä-Afrikassa apartheidin aikaan.
Kateellisuutesi asteikolla 5-5?
Kommentit (14)
Olen käynyt usein kummassakin paikassa, ja tämä yhtäläisyys vetää kyllä mykäksi!!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:04"]Olen käynyt usein kummassakin paikassa, ja tämä yhtäläisyys vetää kyllä mykäksi!!
[/quote]
Nurmijärvi = whites only. Ei ota esim. turvapaikanhakijoita, vähän kunnan rakennuttamia kerrostaloja, surkeat joukkoliikenneyhteydet, palvelut hajallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:12"]Nurmijärvi saa kohta omat kongolaisensa. Jännäks menee.
[/quote]
On saanut jo. Veikkaan, että häippäisevät saman tien Itä-Helsingin gettoon.
Vietin siellä lapsuuteni/nuoruuteni. Muutin sivistyksen pariin heti, kun ikää oli tarpeeksi. Takaisin en kaipaa. Paikan ahdasmielisyydestä ja nurkkakuntaisuudesta käy hyvänä esimerkkinä se, että kunta ottaa vastaan vasta nyt ekat pakolaisensa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:12"]Nurmijärvi saa kohta omat kongolaisensa. Jännäks menee.
[/quote]
On saanut jo. Veikkaan, että häippäisevät saman tien Itä-Helsingin gettoon.
[/quote]
Ai on jo tulleet. Luulen minäkin, että kauaa eivät siellä asusta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:23"]Missä on Nurmijärvi?
[/quote]
35km Helsingistä pohjoiseen
Mä tykkään Nurmijärvestä. Muutin Punavuoren hipsteriporukoista Röykän seuduille ja nyt grillataan viikonloput, juodaan laatikkoviinejä ja katellaan kun naapurin lapset ratsastaa poneilla.
Onko Nurmijärvellä paljon hyvää riistaa ? Taidanpa hypätä onnibussiin ja tullaan sinne retkellä retkeilemään =D ehkä kavereiden kanssa varustetuksi riittää väkisinmakuupussi :) junareissuista pahoihin mieleni ja kaverini myös ! Onneksi tuomari diggas meitä !
Kadehdin. Oispa varaa muuttaa sinne.