Paljon maksaisit käytetystä michael Kors laukusta?
Siitä isosta hamilton mallista? Jos lukossa on kulumaa ja myös pikkunaarmu nahassa ?
Kommentit (17)
Joutuisit maksamaan minulle, että ottaisin sen vastaan ja sittenkin antaisin sen Uffin keräykseen. (Säälisin tosin myös sitä onnetonta joka laukun saa)
Onko ne niitä rumia, joita näkee nuorilla äideillä hoitolaukkuina killumassa lastenvaunuissa?
Tää on taas näitä akkojen kotkotuksia. Mitä väliä on jollain laukulla? Miehet kiimoissaan kimpussa, kun näkee naisella Korin Mikaelin. Joo varmaan. Imbesilliä kohkaamista.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:34"]Onko ne niitä rumia, joita näkee nuorilla äideillä hoitolaukkuina killumassa lastenvaunuissa?
[/quote]
No jaa, perun sanani, kyllä mä voisin kuljettaa vaippoja ja pilttiä tommosessa Boweryssa.
Minusta korsin laukut on nättejä, eikä paskaakaan kiinosta, jos joku niistä ei tykkää. En pukeudu muita miellyttääkseni, vaan oman makuni mukaan. Jokaisella on täysi oikeus mielipiteeseensä, mutta turha ilkuminen on typerien ja yksinkertaisten ihmisten puuhaa.
5 euroa käytetystä. Mikään käytetty laukku ei ole sen arvokkaampi mun silmissä, riippumatta siitä, kuka sen on suunnitellut tai mikä merkki siihen painettu.
En muutenkaan ymmärrä, miksi köyhät ostatte kallista merkkikamaa, jos ei ole varaa pitää sitä, vaan pitää myydä pois mahdollisen nopeasti mahdollisimman kalliilla. Laukun arvo tippuu vähintään 50% kun kävelette sen kanssa ulos kaupasta. Olisitte jättäneet ostamatta, niin säästyis nekin rahat eikä tarttis jälkikäteen itse miettiä kuka ja mihin hintaan sen teiltä ostais.
Euron.