Outo tekstiviesti
Sain tällasen tekstarin. Mitä hittoo toi tarkoittaa 😂
"Julkaisimme Klubin verkkokaupassa tokmanni.fi ja sinun kuitit löytyvät takuu- ja kuittipankista. Maaliskuussa saat 5e kassakuittikupongin yli 50e ostoksista."
Kommentit (15)
Sain saman enkä kuulu mihkään klubiin.Poistin.
"Sinun kuitit"? Joku nigerialainen huijaus.
Mulle tuli myös, ihan Tokmanni-nimellä. Mutta toi teksti on kieltämättä aika epäilyttävä. Oisko numerot kaapattu?
TIedotteen laatija ei osaa suomen kieltä, viesti on sekava - vai onko kalasteluviesti? Kaiketi Tokmannin Klubi -sivustolla on joku kirjautumista vaativa valikko, jonka alla kuitit ovat. Viittaa kyllä huijausyritykseen.
Ehkä myyjä on vahingossa näppäillyt sinun numeron kun joku on halunnut liittyä kassalla klubiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä myyjä on vahingossa näppäillyt sinun numeron kun joku on halunnut liittyä kassalla klubiin.
Kannattaa ottaa yhteys tokmanniin ja pyytämään poistaa numero asiakastietojärjestelmästä jos ette ole itse liittyneet klubiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa yhteys tokmanniin ja pyytämään poistaa numero asiakastietojärjestelmästä jos ette ole itse liittyneet klubiin.
Vierailija kirjoitti:
¨
Hoono soomi
Olen jäsen mutten ymmärrä viestiä.
Ei mulle tullu tollasta. Miks tokka kysyy puhelinnumbaa vaikkei osta mitään alennuksessa olevaa!