Miten ujouden ihastuksen kanssa voittaa? Tärkeää!
Nyt voi olla elämäni syksy edessä, nimittäin ujo mies harrastuspiirissä on osoittanut kevään ja kesän aikana kiinnostusta ja hän on kaikin puolin juuri sellainen, jota etsin! Olen kuitenkin sössinyt aiemmin asioita oman ujouteni vuoksi eli se on nyt jälleen onnellisuuteni tiellä. Nyt pitäisi minun näyttää ihastukseni. Muut ujot, jotka olette suhteessa, miten onnistuitte?
Kommentit (6)
Jos kirjoittaisit kirjeeseen mitä haluaisit sanoa. Ja annat sen kirjeen. Vähän erikoinen toimintatapa, mutta jos ootte toisillenne tarkoitetut, niin kyllä se ymmärtää. Tai sit aloitat keskustelun sillä, että oot niin ujo, että jäädyt täysin. Tai sit suunnittelet ja harjoittelet sopivia keskustelun aiheita ja kysymyksiä etukäteen.
Sanomisen ei tarvitse olla tärkeätä, sen sijaan se on hyvä tapa näyttää kiinnostus ettei anna jutun "kuolla". Puhu siis aina kun tapaatte ja kysele, vastaile yms. niin kauan että mies käsittää että haluat höpötellä juuri hänen kanssaan. t. mies
Tiedän tunteen. :( Mun tilanteessa miehen on täytynyt olla melko päämäärätietoinen, jotta suhde etenee
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:07"]
Sanomisen ei tarvitse olla tärkeätä, sen sijaan se on hyvä tapa näyttää kiinnostus ettei anna jutun "kuolla". Puhu siis aina kun tapaatte ja kysele, vastaile yms. niin kauan että mies käsittää että haluat höpötellä juuri hänen kanssaan. t. mies
[/quote]
No entä kun tilanne jäädyttää aivotoiminnan, eikä saa suustaan ulos yhtään tolkullista lausetta, saati, että keksisi kysymyksiä, vastauksetkin koostuvat epämääräisistä äännähdyksistä (ja sen jälkeen hillittömästä hiljaisesta itsepiiskauksesta, kun ei vieläkään saanut sanottua mitään järkevää).
Mun kohdallani sujuva rupattelu ilmaisee lähinnä sen, että en nyt ole niin kauhean kiinnostunut, ainakaan muuten kuin kaverimielessä. Jos oon ihastuksissani ja todella kiinnostunut, oon syväjäätynyt, keskustelutaidoton, takelteleva ääliö. Hikinen ja tärisevä sellainen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 02:08"]
Mun kohdallani sujuva rupattelu ilmaisee lähinnä sen, että en nyt ole niin kauhean kiinnostunut, ainakaan muuten kuin kaverimielessä. Jos oon ihastuksissani ja todella kiinnostunut, oon syväjäätynyt, keskustelutaidoton, takelteleva ääliö. Hikinen ja tärisevä sellainen.
[/quote]
Tämä oli kuin suoraan näppäimistöltäni! Esim. aiempi tilanne: kiinnostunut työkaverimiehestä. Juttelen toisten miesten kanssa työpaikalla ja olen tylyn oloinen ja hiljainen ihastukselle!
Tuota mäkin ihmettelen. Mä oon ihastunut mieheen johon oon vapaamuotoisessa tapailusuhteessa. Tosi turhauttavaa kun aina tavatessa "jäätyy" niin ettei osaa jutella paljon mitään...