Onko olemassa sellaista naista joka
Ei ole 25 ikävuoteen mennessä käynyt kertaakaan gynekologisessa tutkimuksessa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:02"]Täällä yksi. N26
[/quote]
Aiotko käydä papa-testissä? Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? :)
[/quote]
En kumpaakaan. N26
[/quote]
Saanko vielä udella sulta että mitä käytät ehkäisykeinona?
Ap
[/quote]
En käytä ehkäisyä. N26
Kyselen siksi että olen ollut itse saman miehen kanssa 5vuotta ja "ehkäisynä" toimii keskeytetty yhdyntä. Kertaakaan en ole tullut raskaaksi tai ottanut jälkiehkäisyä tms. Menkat säännölliset ja ajallaan. Kaikki tuttavani ovat käyneet jo 18-vuotiaasta lähtien tutkimuksissa kun ovat aloittaneet pillerit ja tuntuu että olen vähän outolintu :) nyt olen kuitenkin menossa elämäni ensimmäiseen papaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:29"]Kyselen siksi että olen ollut itse saman miehen kanssa 5vuotta ja "ehkäisynä" toimii keskeytetty yhdyntä. Kertaakaan en ole tullut raskaaksi tai ottanut jälkiehkäisyä tms. Menkat säännölliset ja ajallaan. Kaikki tuttavani ovat käyneet jo 18-vuotiaasta lähtien tutkimuksissa kun ovat aloittaneet pillerit ja tuntuu että olen vähän outolintu :) nyt olen kuitenkin menossa elämäni ensimmäiseen papaan.
Ap
[/quote]
Keskeytetty yhdyntä ei ole mikään ehkäisy. Saakelin tollo!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:29"]Kyselen siksi että olen ollut itse saman miehen kanssa 5vuotta ja "ehkäisynä" toimii keskeytetty yhdyntä. Kertaakaan en ole tullut raskaaksi tai ottanut jälkiehkäisyä tms. Menkat säännölliset ja ajallaan. Kaikki tuttavani ovat käyneet jo 18-vuotiaasta lähtien tutkimuksissa kun ovat aloittaneet pillerit ja tuntuu että olen vähän outolintu :) nyt olen kuitenkin menossa elämäni ensimmäiseen papaan.
Ap
[/quote]
Keskeytetty yhdyntä ei ole mikään ehkäisy. Saakelin tollo!
[/quote]
Tiedän sen :)
Ap
Minä. 35-v enkä ole koskaan käynyt gynellä. Ehkäisynä kondomi, seurustelen, ei lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:34"]Onko kakkonen selibaatissa?
[/quote]
En ole :D N26
Eiii jumalauta... kyllä on tyhmiä ja vastuuttomia ihmisiä olemassa. Ei kyllä aikuiseksi ihmiseksi uskoisi.. vai että keskeytetty yhdyntä.
Miksi joku ei halua käydä gynekologisessa tutkimuksessa?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:45"]Miksi joku ei halua käydä gynekologisessa tutkimuksessa?
[/quote]
En tiedä, jos vaikka pelkää ?
Ikä 40, ei tutkimuksia, ei ehkäisyä, ei seksielämää :)
Mikä ihme se on jos ei ole käynyt. Jos ei ole tarvetta ehkäisylle ja se on muuten miestenkin asia. Kondomi suojaa HPV ja muiltakin viruksilta jne. Eri asia varsinaiset naistentaudit, joskus on pakko mennä jos ei halua esim. vuotaa kuiviin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:28"]
Mikä ihme se on jos ei ole käynyt. Jos ei ole tarvetta ehkäisylle ja se on muuten miestenkin asia. Kondomi suojaa HPV ja muiltakin viruksilta jne. Eri asia varsinaiset naistentaudit, joskus on pakko mennä jos ei halua esim. vuotaa kuiviin.
[/quote]
Ja raskauden seurannassa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:41"]Onko kakkonen lesponen?
[/quote]
Joo olen :) N26
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:45"]Miksi joku ei halua käydä gynekologisessa tutkimuksessa?
[/quote]
En tiedä, jos vaikka pelkää ?
[/quote]
Itse pelkään, ei ole vielä ajankohtaista kun olen vasta 16v mutta hirvittää jo valmiiksi :/
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:45"]
Miksi joku ei halua käydä gynekologisessa tutkimuksessa?
[/quote]
No minä en ole kokenut tarpeelliseksi käydä. En käy tavallisella lääkärilläkään ilman syytä.
Ehkäisynä on aina ollut kortsu, lapsia ei ole. Papassa kait voisi käydä jossakin vaiheessa koska isoäiti kuoli päälle nelikymppisenä kohdunkaulansyöpään.
N31
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:41"]Onko kakkonen lesponen? [/quote] Joo olen :) N26
[/quote]
Homppeli se pomppeli lepsusen luo laa laa laaa
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:02"]Täällä yksi. N26
[/quote]
Aiotko käydä papa-testissä? Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? :)
[/quote]
En kumpaakaan. N26
[/quote]
Saanko vielä udella sulta että mitä käytät ehkäisykeinona?
Ap