Mihin meidän työssäkäyvien verorahat oikein menee???
Esim. minun palkastani menee 31,5% veroihin mutta aloin miettiä että missä se näkyy?
Tiet ovat huonossa kunnossa, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Työmatka on aivan helvettiä täällä Kehä 3:n sisällä kun kuoppainen tie ja uuden auton iskarit ja pellit kärsii.
Kuulemma vanhuksilta ja koululaisilta leikataan lisää, minä haluaisin antaa heille lisää koska vanhukset ovat maksaneet tänne veroja koko ikänsä ja lapset ovat tulevia veronmaksajia joten heidän koulutukseen pitäisi panostaa.
Käytän yksityisiä terveydenhoitopalveluja, koska minulla on kuitenkin varaa siihen enkä halua ruuhkauttaa terveyskeskusjonoja koska vähävaraisemmat tarvitsevat niitä.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:12"]
Jos kiinnostaa niin kannattaa tutustua valtionbudjettiin: http://www.valtionbudjetti.fi/
Simppeli graafinen esitys, ei siis mitään tylsää leipätekstiä. Ja ei, suurin osa rahoista ei mene mamuille vaikka palstalaiset niin väittääkin.
[/quote]
Simppeli? Kyllä tuo ole simppeliä taulukkoa nähnytkään.
Alkoholin voisi osittain korvata miedommalla ja paljon vähemmän haittoja aiheuttavalla päihteellä...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:50"]
Alkoholin voisi osittain korvata miedommalla ja paljon vähemmän haittoja aiheuttavalla päihteellä...
[/quote]
Totta, mutta ei lähdetä tässä ketjussa pohtimaan asiaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:21"]
Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta= massatyöttömyys, itsemurhia, syrjäytymistä, väkivalta rikollisuutta, alkoholismia jne. Näihin oikeisiin ongelmiin ei korkea verotus ole auttanut.
[/quote]
Alkoholismista - Soini on sanonut, että työläinen on "kopsunsa" ansainnut, vaikka se kopsuttelu sitten olisikin työväestön yleisin kuolinsyy, ja myös merkittävin yhteiskunnan raunioittaja.