Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elämässäsi on pielessä?

Vierailija
14.03.2022 |

Ja miten jaksat eteenpäin siitä huolimatta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään paikalla?

Vierailija
2/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, Venäjä ja Venäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Naisettomuus, köyhyys, yksinäisyys. Väärät alavalinnat lukion jälkeen

Mikään ei ole kunnossa.

m32

Vierailija
4/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään ole pielessä.

Vierailija
5/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää työtä, kotia, rahaa, kunnolla toimivia jalkoja, kavereita eikä tulevaisuutta.

Vierailija
6/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä, Venäjä ja Venäjä.

Etkö ole onnistunut pääsemään maasta pois?

Vierailija
7/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan mikään ole pielessä.

Vau. Hieno tilanne.

Vierailija
8/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, olen työtön.

Välillä en juuri jaksakaan. Mutta silloin kun jaksan, teen suunnitelmaa miten saan asiat kuntoon ja hoidan asioita. Askel askeleelta.

Kuitenkin kaikesta voi selvitä, paitsi kuolemasta.

Vierailija
9/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei mitään jää enää säästöön kuten vielä vuosi sitten jäi. Ei haittaa yksinäisyys, sinkkuus tms. Huoli tulevasta kylläkin, että kannattaako töissä enää käydä.

Vierailija
10/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde, olen työtön.

Välillä en juuri jaksakaan. Mutta silloin kun jaksan, teen suunnitelmaa miten saan asiat kuntoon ja hoidan asioita. Askel askeleelta.

Kuitenkin kaikesta voi selvitä, paitsi kuolemasta.

Ihailtava asenne. En itse pysty aina suhtautumaan asioihin noin.

Vierailija
11/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän vain miehen elämää. Minua ei ole olemassa, eikä millään asiallani ole miehelleni mitään merkitystä. Siivoan vaan kotia ja olen läsnä miehelleni kun joskus minua tarvitsee johonkin kuten kuuntelijaksi tai mielipiteen kertojaksi ja usein kyseenalaistaa mielipiteeni tai sanomani ja ei usko minua missään asiassa. Miehellä oikeus tunteisiin ja niiden näyttämiseen kuten tiuskimiseen ja äyskimiseen. Minun pitäisi aina vaan olla nöyrä ja niellä kaikki mieheni äyskimiset ja olla kiinnostunut hänen asioistaan ja mieltymyksistään.

Alkaa pikkuhiljaa jurppia.

Vierailija
12/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän vain miehen elämää. Minua ei ole olemassa, eikä millään asiallani ole miehelleni mitään merkitystä. Siivoan vaan kotia ja olen läsnä miehelleni kun joskus minua tarvitsee johonkin kuten kuuntelijaksi tai mielipiteen kertojaksi ja usein kyseenalaistaa mielipiteeni tai sanomani ja ei usko minua missään asiassa. Miehellä oikeus tunteisiin ja niiden näyttämiseen kuten tiuskimiseen ja äyskimiseen. Minun pitäisi aina vaan olla nöyrä ja niellä kaikki mieheni äyskimiset ja olla kiinnostunut hänen asioistaan ja mieltymyksistään.

Miten asiat ovat ajautuneet tuohon pisteeseen? Oletko suunnitellut lähtöä?

Vierailija
13/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on paskaa ja lapset sairastelevat paljon. Yritän ajatella, että uuden työn löytyminen voi parantaa asioita, vaikka työnhaku raskasta onkin.

Vierailija
14/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä. Olen alkanut itse "repeillä" eli alkanut tuoda aika tylystikkin mielipiteeni esiin tilanteesta. Mies ei vain ymmärrä ja pitää turhana valituksena jne. sanojani. Olen miettinyt lähtemistä. 

Vierailija
15/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tuntuu siltä, että jos jonkun asian saa hetkeksi hiukan parempaan suuntaan, menee joku toinen juttu sitten päin helvettiä.

Vierailija
16/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä. Olen alkanut itse "repeillä" eli alkanut tuoda aika tylystikkin mielipiteeni esiin tilanteesta. Mies ei vain ymmärrä ja pitää turhana valituksena jne. sanojani. Olen miettinyt lähtemistä. 

Voisi kannattaa. Asiat harvoin paranevat itsestään ellei tapahdu jotain, mikä todella avaa toisen silmät tilanteelle.

Vierailija
17/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin väärin. Täällä ollaan edelleen koska en vaan saa elämän lopettamista aikaiseksi + on velvollisuudet joista en osaa päästää irti vaikka pahaa tekee.

Vierailija
18/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. mielenterveys, parisuhde, raha- ja työtilanne, yksinäisyys, läheisen päihdeongelma. En jaksa eteenpäin, olen melkein lamaantunut eikä apua ole näköpiirissä.

Vierailija
19/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. mielenterveys, parisuhde, raha- ja työtilanne, yksinäisyys, läheisen päihdeongelma. En jaksa eteenpäin, olen melkein lamaantunut eikä apua ole näköpiirissä.

Toivon että elämässäsi tapahtuisi jokin myönteinen käänne.

Vierailija
20/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistressaaja aviomies, jonka mielenterveys ei kestä työn tekoa ja heijastuu muun lisäksi parisuhteeseen siten kipeästi, että ahdistuu aivan kaikesta. Myös minun "odotukseni" ahdistavat niin paljon, että välttelee kosketusta, joka viittaisi esim. seksiin koska aina on kiire jonnekin tms. Häntä pitää tottakai tukea koko ajan. Ihan kyllä ahdistaa itseänikin kun lämpöä ja läheisyyttä oikeasti tahtoisin enkä vain tulla torjutuksi ja ymmärtää toista. Epämukava ajatus erota ja joutua taloudellisesti sumplimaan ja olla sitten ihan varmuudella ilman tota toista ja perhe hajoaisi. En kuitenkaan enää hirveästi viitsi uskoa, että asia muuttuisikaan. Vai kannattaisiko vielä vuosia olla ilman ja katkeroitua kunnolla? Ettei ainakaan liian helpolla luovuta? Jos joskus aloittaisin uuden suhteen niin en kyllä tuollaisen seksistäkin ahdistujan kanssa. Miehellä ei ole minkäänlaisia erektio-ongelmia kuitenkaan, seksi on hyvää kun on. Ei kuitenkaan halua sitä melkein koskaan koska on niin paljon stressattavaa, mieluummin stressaa niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme