Antakaas omakehun haista!!! Mistä asiasta sinä kehuisit itseäsi? Olen luullut olevani mitättömyys, mutta olen tullut toisiin mietteisiin...
Antakaas omakehun haista!!! Mistä asiasta sinä kehuisit itseäsi?
Olen luullut olevani mitättömyys, mutta olen tullut toisiin mietteisiin... Vertaan itseäni Sanna Mariniin kun olin hänen ikäisensä ja olen ihmeissäni, että miten minä olen voinut joutua kuin viemärin nielemäksi... Mutta nyt olen jotenkin kirkastunut!!!
Kuinkas tässä näin kävi???
Kommentit (4)
Olen todella fiksu ja selvänäköinen ihminen. Minua parempaa ihmistä en ole tavannut ja minua ihmetyttää miksi minulla ei ole ollut suurempaa menekkiä naisten parissa, vaikka joku luulisi sen johtuvan tästä itsekehun määrästä niin en usko. Olen tosi huippu tyyppi ja kohtelias kaikkia kohtaan tai ainakin pyrin olemaan. Ja niin maan rehellinen kuin olla ja voi, paitsi salaisuudet pitää säilyttää, siis luotettavat myös. Olisin ansainnut enemmän kuin olen saanut, mutta maailma ei aina ole ollut niin reilu kaikkia kohtaan. Ollaan sitten ite parempia kuin maailma...
Minä en pelkää kuolemaa. Ei haittaisi vaikka kuolisin saman tien pois :D
Sanna hylkäsi lapsensa ja siirtää tunteetomta osattomuutta eteenpäin. Siksi vihaa seksiä ja rakkautta ja haluaa katsoa vain livenä homopor.noa!