Kaveri lakkasi yhtäkkiä puhumasta minulle?
Ei ole nyt viikkoon vastannut minulle kun olen moikannut. Onko tämä normaalia teidän normaalien ihmisten keskuudessa vai onko minulla syytä olla ihmeissäni?
Kommentit (4)
Mulla on tapana hiljentyä ja pitäytyä mykkänä tai hyvin vähäsanaisena jos toinen osapuoli on jotenkin loukannut tai ollut erityisen ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:54"]Mulla on tapana hiljentyä ja pitäytyä mykkänä tai hyvin vähäsanaisena jos toinen osapuoli on jotenkin loukannut tai ollut erityisen ärsyttävä.
[/quote]
Mieluummin kannattaisi puhua asiasta, niin toinen osapuoli saisi mahdollisuuden korjata "virheensä".
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:50"]Ei ole nyt viikkoon vastannut minulle kun olen moikannut. Onko tämä normaalia teidän normaalien ihmisten keskuudessa vai onko minulla syytä olla ihmeissäni?
[/quote]
Minullekin usein ilman näkyvää syytä mökötetään. Olen miettinyt että jos olen jättänyt moikkaamatta joskus kun en näe esim autoon, enkä tunnista kuka tulee vastaan.
Ei ole normaalia, mutta valitettavasti minullekin on joskus pidetty mykkäkoulua, enkä ole edes syytä tajunnut. Kai toinen osapuoli on loukkaantunut, kun vielä kertoisi miksi.