Beverly Hills 90210 uusintana
Iik! Olin 16-vuotiasi kun se tuli ekaa kertaa telkusta :D
Kommentit (27)
Oikeesti? Kuka tuota muka jaksaa katsoa? Paitsi ehkä ne mummot, jotka oli teinejä silloin sen esitysaikaan?
Mun mielestä nämä draamasarjat harvoin kestävät aikaa samalla tavalla kuin komediasarjat. 90-luvulla tehdyn komediasarjan vitsit naurattavat vielä nykyäänkin, mutta epäilen 90-luvun alun ajankuvan lähinnä häiritsevän Beverly Hills 90210 -tyyppisessä sarjassa. Varsinkin kun ei enää itse ole ihan teini...
Tulee tosiaan tänään AVAlta klo 16! Miksei ohjelman alkamista ole edes mainostettu missään? Vasta nyt AV-palstalta tämänkin tiedon bongasin!
1.kauden 1.jakso. Eli kun Walshin perhe on juuri muuttanut Minnesotasta ja kaksosten koulu alkaa! Ihan klassikko! Mulla on sarjaa myös dvd-bokseina mutta ankeaahan sitä on katsoa kun kaikki musiikit on vaihdettu tekijänoikeudellisista syistä. Tässä TV:sta tulevassa alkuperäisessä versiossa nekin on vielä tallella, mahtavaa!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:45"]
Olikohan Avalta. Klo 16. Vähän erikoinen esitysaika.
[/quote]
Kanava tähtää varmaan koulusta palaaviiin teineihin. Eli kun koulu loppuu, teini muka katselisi sarjaa kotonaan. Eihän nykyajan nuoret käytä aurinkoista iltapäiväänsä television ääressä. Ne on kavereille, harrastaa, räplää kännykkää tai tablettia.
Toisin se oli "meidän aikaan", kun muutakaan ei oikein ollut. Silloin katsottiin ihan mitä vaan TV:sta sattui tulemaan. Marienhoffia muistelen vieläkin kaiholla. Es wird viel passieren.... Voi kun vielä näkisi niitä vanhempia jaksoja jostakin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:34"]
Oikeesti? Kuka tuota muka jaksaa katsoa? Paitsi ehkä ne mummot, jotka oli teinejä silloin sen esitysaikaan?
[/quote]
Juu, ei sun tarttekaan, mutta tämä mummo katsoo kyllä! Olin suunnilleen 15-vee kun tuo sarja alkoi. Ja äidin kanssa aina katsottiin. Äidille kun kuulemma tuli sarjasta mieleen minä ja kaksi parasta ystävääni. :D
Beverly Hills 90210! Pakko laittaa boxi tallentamaan! Tuleekohan sitä nyt joka arki-iltapäivä samaan aikaan?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:46"]
Beverly Hills 90210! Pakko laittaa boxi tallentamaan! Tuleekohan sitä nyt joka arki-iltapäivä samaan aikaan?
[/quote]
Yep. Näyttää tulevan. Tällä viikolla jaksot 1-4 ekalta kaudelta. Tutustutetaan katsojat hahmoihin.
[/quote]
Ne, jotka ovat myös jääneet sinne teinitasolle, eivätkä ole vieläkään päivittäneet itseään aikuisuuteen. :D Eikä siinä toki mitään pahaa ole.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:53"]
[/quote]
Ne, jotka ovat myös jääneet sinne teinitasolle, eivätkä ole vieläkään päivittäneet itseään aikuisuuteen. :D Eikä siinä toki mitään pahaa ole.
[/quote]
Just nämä samat päivittää syntymäpäivinään, että ikää tuli mutta ei vielä aikuisuudesta tietoakaan. Korkkarit kattoon! :D
En ehtinyt töistä katsomaan. Oliko vielä hyvä, vai vaan tosi ysäriä?
Ai koko sen ajan olit 16?No iik sitte tosiaan!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:42"]Ai koko sen ajan olit 16?No iik sitte tosiaan!
[/quote] ei kai se aina eka kerta ollut?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:42"]
Ai koko sen ajan olit 16?No iik sitte tosiaan!
[/quote]
Miten pitkään se ekan kerran esitys kesti? Mahtoi olla pitkä jakso, jos joku ehti täyttämään vuosia sen aikana.
Eilisessä Tervetuloa Ruotsiin- jaksossa oli Jason Priestley.
Esitti itseään.
Olikohan Avalta. Klo 16. Vähän erikoinen esitysaika.
Tulispa Melrose placekin uusintana!
Mitä??? Ihan oikeesti?Mutta milloin tulee Melrose Place uusintana? Miksi Melroseen ja Beverly hillsiin ei ole ostettu uusinta oikeuksia, mutta sinkkuelämään ja frendeihin (kaikella kunnioituksella, frendit on maailman paras sarja) on ostettu oikeudet lähes loputtomaan uusintaan.
Mulla on kaikki tuotantokaudet dvd-boxilla. En vaan tykännyt sarjasta sen jälkeen kun Shannen Doherty lähti pois (tai potkittiin ulos sarjasta veemäisyytensä takia). Se Tiffani Thiessen, joka tuli "paikkaamaan" Brendan roolia Valeriena, pilasi koko sarjan. Pöh. Tai sitten mä aikuistuin sarjan aikana liikaa eikä loppukaudet enää napannut. .