Ikäero
Minkälaisia ikäeroja täällä palstailevilla on tai on ollut kumppaneidensa kanssa?
Erittäin rakkaan mieheni kanssa ikäeroa on 18v (minua vanhempi). Lähipiiri on hyväksynyt tämän, mutta vähänkin vieraammille tämä on joka kerta ihmetyksen aihe. Kaupungilla päät kääntyvät katsomaan.
Sanon etten välitä muiden mielipiteistä, mutta välitän. En haluaisi olla näin massasta poikkeava, mutta rakastan miestäni. En ikinä vaihtaisi häntä toiseen.
Minkälaisia ongelmia teillä on ikäero tuonut? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Kommentit (9)
,etei syöpä yllättäisiJos rakastatte toisianne, viitatkaa vain kintaalla muitten mielipiteille ja heidän "hyvää tarkoittaville" neuvoilleen .Kysymyshän on lopultakin vain teidän suhteestanne ja elämästänne.Te sen tiedätte parhaiten. Jos se sujuu ,ovat muiden mielipiteet siitä yhdentekeviä ja yhdentekeviähän ne ovat vaikkei sujuisikaan .Pääasia, että teette omaa elämäänne koskevat päätökset ja ratkaisunne itse.
Muut pitäkööt mielipiteensä teistä tai vaikka tukehtukoot omaan oksennukseensa (jos se on heidän reaktionsa -niinkuin joillakin on taipumusta reagoida kaikkeen mahallaan. Suosittele heille suolitähystystä ja vaikka peräsuolentutkimusta siltä varalta ettei vain syöpä yllättäisi... )
Mieheni on 14 vuotta minua vanhempi. Rakastan, enkä luopuisi. Joskus ahdistaa miten selviän vanhoilla päivilläni ilman häntä, mutta eihän tästä elämästä koskaan tiedä.
Neljä vuotta täällä. Ihan kiva olla suurinpiirtein samanikäisiä ja samassa elämäntilanteessa. Toki silti isollakin ikäerolla voi toimia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:30"]
Mieheni on 14 vuotta minua vanhempi. Rakastan, enkä luopuisi. Joskus ahdistaa miten selviän vanhoilla päivilläni ilman häntä, mutta eihän tästä elämästä koskaan tiedä.
[/quote]
Onko sinun ja miehesi motiiveja parisuhteeseen epäilty? Ystävämme epäilivät aluksi mieheni käyttävän minua hyväkseen koska on sopivasti keski-ikäinen. Mies on todistanut tämän epäilyn aiheettomaksi. Minun on epäilty käyttävän varakasta miestä hyväkseni. Väite on naurettava, koska minä ansaitsen enemmän kuin mieheni.
ap
Vierailija kirjoitti:
10v vanhemman kansa suhde ei toiminut, koska mies toi ikäeron esille toistuvasti erilaisissa tilanteissa.
Joo, no miten toi??
Olen ihastuunut mieheen, joka on minua 23 vuotta vanhempi. Itse 38v, mies 61v. Vielä emme seurustele. Tunteet vahvat molemmilla. Itse eroamassa huonosta avioliitosta, joten se jarruttaa suhten etenemistä. Olemme todenneet ihastukseni kanssa, että aivan hullu tilanne, mutta niin hyvältä tuntuu. Tiedämme, että paheksujia riittää. Meillä on yhteisiä tuttuja.
10v vanhemman kansa suhde ei toiminut, koska mies toi ikäeron esille toistuvasti erilaisissa tilanteissa.