Hommabotit spämmää
Kommentit (24)
Täällä on ehkä vain 3-6 aktiivista pitkäaikaistyötöntä, jotka postaavat jatkuvaa propagandaa. Suomen Vastarintaliikkeellä on omat ohjeetkin tällaiseen häiriköintiin ja nettiprovosointiin.
Huomattu on. Toivottavasti ylläpito ilmoittaa heistä poliisille.
Te ette ole edes käyneet hommalla. Keslustelu siellä on tuhannesti siistimpää kuin täällä. Olette vain tyhmiä jos vingutte hommalaisista jatkuvasti.
Miksei hommalaiset mene töihin? Turha mamuja haukkuja jos on itsekin loinen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:23"]
[/quote]
Mistä "rikoksesta"?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:27"]
[/quote]
Mistä "rikoksesta"?
[/quote]
Vaikkapa kansanryhmää vastaan kiihotuksesta ja tietoliikenteen häirinnästä voi aloittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:23"]
[/quote]
Mistä "rikoksesta"?
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/rikos_tapahtui_maahanmuuttajat_tietenkin_asialla__ala_usko_tata_nettihuhua/8218329
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:24"]
Te ette ole edes käyneet hommalla. Keslustelu siellä on tuhannesti siistimpää kuin täällä. Olette vain tyhmiä jos vingutte hommalaisista jatkuvasti.
[/quote]
Jos kykenette keskustelemaan siellä asiallisesti (mitä suuresti epäilen sen perusteella miten käyttäydytte tällä palstalla), miksette kykene käyttäytymään asiallisesti myös täällä?
NIINPÄ.
Ongelma on kyllä varmasti se että näet hommaharhojasi joka paikassa. Olitko se sinä joka sivuutti minun kommentin huutelemalla hommahommahommaaa?
Selventäisitkö Ap, mistä tarkalleen ottaen puhut?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:27"]
[/quote]
Mistä "rikoksesta"?
[/quote]
Vaikkapa kansanryhmää vastaan kiihotuksesta ja tietoliikenteen häirinnästä voi aloittaa.
[/quote]
Tietoliikenteen häirintä? :D
Villi veikkaus että ainakin puolet tämän ketjun kommenteista on itse ap:n.
Spämmäävät geneerisiä juttujaan eri puolille nettiä. Ikävää
Spämmauksesta puheen ollen, miksi aloitat ketjuja hommalaisista, persuista jne. ja kommentoit itse puolet kommenteista?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:31"]
Villi veikkaus että ainakin puolet tämän ketjun kommenteista on itse ap:n.
[/quote]
Niinhän ylläpito kertoi.
Miettikää nyt, reppana peräkammarinpoika-persu siellä istuu peräkammarissaan ja suoltaa typeriä juttujaan tänne kaikki päivät. Töissä ei käy, koska päässä on vikaa, mutta ei se haittaa: sossu elättää ja mamma tekee ruuan, siivoaa ja pyykkää kalsarit. Sitten peräkammarin persu raivoaa täällä kun kuvittelee mamujen saavan audit sossusta ja kämpät Töölöstä ja vievän vielä naisetkin. (Ihan niin kuin tuolla peräkammarinpojalla olisi tsäänssiä yhteenkään naiseen).
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:37"]Spämmauksesta puheen ollen, miksi aloitat ketjuja hommalaisista, persuista jne. ja kommentoit itse puolet kommenteista?
[/quote]
Taitaa hompanssin folihattu kiristää.
Hassua, ei pysty peukuttamaan kuin toisen osapuolen näkemyksen puolesta :D
True dat