Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa, että kohta pitää ruveta miettimään hiustyyliä ym. IÄN MUKAAN

Vierailija
17.08.2015 |

Että ei voi enää hetken mielijohteesta värjätä tukkaa siniseksi tai kuljeskella tennareissa ja bändipaidassa :-(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? T: Pearl jam paidassa käyskentelevä turkoositukkainen tennaritäti 32-vuotta.

Vierailija
2/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tennarit ja en ole koskaan käyttänyt bändipaitaa. Hiusten väri on makuasia. Olen 45v.

Pukeudun sen mukaan mistä tykkään ja sopii mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
4/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tarvitse. Jos kirkuvan sininen tukka ja bändipaidat sopivat sinulle niin miksi muuttua?

Vierailija
5/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. N48.

Vierailija
6/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Tosin siinä mielessä olet oikeassa, ettei minunkaan tee mieli värjätä tukkaa vihreäksi, koska naama ei ole enää entisensä enkä halua vetää siihen huomiota. Ja pelkään, että joku luulisi minua takaapäin nuoreksi ja sitten pettyisi, kun toteaisi, että se onkin oikeasti rupsahtanut vanha eukko (sinänsä absurdi pelko, mutta minkäs teet).

Vierailija
7/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh. T. Tatuoitu, pinkkitukkainen, tennareita hameisiin yhdistelevä 35v

Vierailija
8/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buaa, jos ikä muka tuli vastaan niin täytät seuraavaksi 22? Ikä on vain korvien välissä, joten näytä juuri siltä kuin haluat :) Useimmiten kun lähtee miettimään kehtaako tehdä jotain, niin jää tekemättä. Älä siis mieti vaan elä!

Vierailija
9/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka pitäisi? Itse ainakin pukeudun juuri niin kuin itse haluan enkä välitä mitä muut sanovat. Puhumattakaan hiuksista, meikistä yms.

-34v. ja tällä hetkellä hiukset ovat sähkönsiniset-

Vierailija
10/10 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpön. Muistan vieläkin kun yläasteella biologiaa opetti noin 50v nainen jolla oli violetiksi värjätty siili. Ei sitä kukaan katsonut karastaen, ainoastaan ihaillen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän