Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on nöyryyttävää

Vierailija
17.08.2015 |

En pysty nauttimaan seksistä sen vuoksi, että seksi on minun päässäni nöyryyttävää toimintaa. Koen seksin varsinkin nöyryyttävänä naiselle. Mies kyllä saa siitä, minkä haluaa, mutta koen, että naisen eli minun, kustannuksella. Näin on ollut aina niin kauan kuin muistan, eikä tämä enää ole niin vakava ongelma ja este seksielämässäni, kuin nuorempana, jolloin olin tämän takia (tajuamatta, mikä seksissä tökkii) käytännössä aivan haluton. Tai jos vähäisiä haluja olikin, niin en ainakaan voinut/kyennyt/halunnut nauttia kenenkään miehen kanssa, vaikka puoli pakkohan se oli, jos/kun halusin suhteeseen. 

Näistäkin ajoista on jäänyt vähäiset traumat. Vaikka pahempi traumaattisuus on siitä, että koen ylipäätään seksin nöyryyttävänä naista kohtaan. Miehelle en koskaan voisi ajatella seksin olevan sillä tavalla nöyryyttävää. Kukaan ei hauku miestä frigidiksi, jos mies ei halua, joten mies voi käytännössä kieltäytyä seksistä, jos ei kiinnosta/pysty/halua. Tai jos mies ei halua, niin naiset ehkä voivat nauraa, mutta en ole koskaan kuullut miehestä, jolle seksin harrastaminen olisi nöyryyttävää. 

Jos siis minusta olisi kiinni, maailmaan ei olisi ikinä keksitty seksiä, paitsi jonain kidutus(=häpäisy)menetelmänä. :(

Ei tässä muuta ongelmaa ole ollut, paitsi se, että tämä kidutus/häpäisymenetelmä oli aina portti rakkauteen ja parisuhteeseen. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olisikin nöyryyttävää.... ;) ikävä kyllä ei mielestäni ole. Onko vinkkejä miten sen saisi sellaiseksi?...
N45

Vierailija
2/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toivoisin mies29v+1v:n lukevan tämän ihan ajatuksella. Hän aina väittää ihan päinvastaista. Muka naiset ohjailee miehiä seksissäkin. Paskat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:13"]

Ah, olisikin nöyryyttävää.... ;) ikävä kyllä ei mielestäni ole. Onko vinkkejä miten sen saisi sellaiseksi?... N45

[/quote]

Pidät itseäsi likaisena huorana jos tunnet vähäisintäkään halua. Halut pois, ei niitä saa olla. Ja sitten lopetat ajattelemasta, että sinun haluillasi on mitään väliä, vaan mielikuvissasi miehesi häpeää, jos sulla on jotakin toiveita. Eli mies lopettaisi seksin siihen paikkaan, jos erehdytkin inahtamaan TOIVEEN. Ja lopetettuaan ilmoittaa, ettei sua kukaan tahdo, kun likaisesti toivoit jotain, mitä KUKAAN mies ei pysty toteuttamaan, koska ei halua sinuun koskea, koska tunnut niin oksettavalta. Uskot, että olet sen seurauksena aina yksin tai suostut miesvetoiseen seksiin, jossa olet pelkkä reikä. Jotenkin surkeasti kuvailtuna (ei sitä pysty kuvailemaan tyhjentävästi) näin.

ap

Vierailija
4/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok pystyn samaistumaan. Olen kinky ja mies ei ollenkaan. Olen silti pinnistäytynyt kertomaan toiveistani ja fantasioistaan. Mies ei ymmärrä eikä pidä niistä eikä toteutakaan. On niin häpeällinen ja nolo olo aina että olen itkenytkin siksi. Tosiaan sitä tuntee olevansa outo ja vääränlainen. Mies ei silti hauku tai ole rpäystävällinen koskaan minua kohtaan mikä on tärkeää.
Olen pahoillani että apn mies on noin juntti että haukkuu ja nimittelee. Kannattaa ehkä erota jis ei ole mitään kunnioitusta teidän välillänne.

Vierailija
5/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin ihan hyvin ilman seksiäkin. Rankka liikunta korvaa hyvin seksin ja on vielä terveellistäkin, lisäksi voi toteuttaa milloin vain itselle sopii. Joskus käy mielessä tai unissa, että voisi avittaa itseään, mutta nopeasti menevät halut ohi. Seurustelen, mutta seksin merkitys ei enää ole samaa kuin parin, kolmen ensimmäisen vuoden aikana. Mies kärsii ajoittain erektiovaivoista ja ei sitten kiinnosta minuakaan enää. Tyydyttää kyllä sitten minut sormilla, mutta eihän se ole sama kuin yhdyntä. Pari kertaa ehdotin miehelle jotain erilaista, eka kertaa että kuristaisi minua lievästi ja toisella kertaa facesitting-tyyliä. Vierasti molempia ajatuksia.Ei enää kiinnosta ehdotella. Kyse ei ole huonosta hygieniasta, läskeistä tai muusta ikävästä. Rajansa jokaisella ilmeisesti. Seksi on silloin nöyryyttävää, jos sitä tekee toisen mieliksi tai on suorituskeskeistä. Tietysti seksuaalinen väkivalta on sitten oma lukunsa.

Vierailija
6/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:13"]

Ah, olisikin nöyryyttävää.... ;) ikävä kyllä ei mielestäni ole. Onko vinkkejä miten sen saisi sellaiseksi?... N45

[/quote]

Pidät itseäsi likaisena huorana jos tunnet vähäisintäkään halua. Halut pois, ei niitä saa olla. Ja sitten lopetat ajattelemasta, että sinun haluillasi on mitään väliä, vaan mielikuvissasi miehesi häpeää, jos sulla on jotakin toiveita. Eli mies lopettaisi seksin siihen paikkaan, jos erehdytkin inahtamaan TOIVEEN. Ja lopetettuaan ilmoittaa, ettei sua kukaan tahdo, kun likaisesti toivoit jotain, mitä KUKAAN mies ei pysty toteuttamaan, koska ei halua sinuun koskea, koska tunnut niin oksettavalta. Uskot, että olet sen seurauksena aina yksin tai suostut miesvetoiseen seksiin, jossa olet pelkkä reikä. Jotenkin surkeasti kuvailtuna (ei sitä pysty kuvailemaan tyhjentävästi) näin.

ap

[/quote]

Melko sairas asetelma, joka ei mun mielestä (eikä omien kokemustenkaan pohjalta) todellakaan kuulu normaaliin kahen ihmisen väliseen seksiin. Eri asia tietysti, jos molemmat syttyy siitä. 

Vierailija
7/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuo on minun tunteeni seksistä, ei minua ole kukaan kohdellut noin. En oikein pysty mihinkään, kun päänisisäinen tunneilmasto ja pelot ovat tuollaisia. Että se toinen on jonkinlainen sadisti ja se nyt vain pitää hyväksyä, ilman mitään sen isompaa arvoa. Olen siksi suhteellisen lahna, en ota suihin tms. Enkä ole saanut orgasmia. En siis myöskään ole tehnyt kenenkään mieliksi mitään. Ketä mä haluaisin miellyttää ja miksi, kun odotettavissa itselle on nöyryytystä? En tasan ketään. Teen siis jotain vain jos itse mielin ja se ei ole paljon. Kun en sitten taas saa haluta, ettei toinen voi väittää mun haluja likaisiksi. 

ap

Vierailija
8/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkä ikäinen, ap? Tuntuisi siltä, että käsitys seksuaalisuudesta on sinulla aika surullisella tolalla. Onko hyväksikäyttöä tai uskonnollista vinoutunutta suhtautumista naiseuteen ja seksuaalisuuteen yleensä? Tietenkään sinun ei tarvitse tehdä mitään, mitä et tahdo, ei tarvitse ketään miellyttää miellyttämisen takia. Olisiko sinulla mahdollista avata tuntojasi ammattilaisen kanssa? Toivottavasti saat apua ja vaikkei sinusta koskaan tulisikaan seksuaalisesti vahvaa ihmistä, niin saisit kuitenkin myönteisemmän suhtautumisen itseesi.

Vierailija
9/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Niin siis tuo on minun tunteeni seksistä, ei minua ole kukaan kohdellut noin. En oikein pysty mihinkään, kun päänisisäinen tunneilmasto ja pelot ovat tuollaisia. Että se toinen on jonkinlainen sadisti ja se nyt vain pitää hyväksyä, ilman mitään sen isompaa arvoa. Olen siksi suhteellisen lahna, en ota suihin tms. Enkä ole saanut orgasmia. En siis myöskään ole tehnyt kenenkään mieliksi mitään. Ketä mä haluaisin miellyttää ja miksi, kun odotettavissa itselle on nöyryytystä? En tasan ketään. Teen siis jotain vain jos itse mielin ja se ei ole paljon. Kun en sitten taas saa haluta, ettei toinen voi väittää mun haluja likaisiksi. 

ap
[/quote]

Siis ole kiltti ja kerro, että saat terapiaa ja hoitoa noihin sun psyyken sairauksiin?! Järkyttävää. Olen todella pahoillani puolestasi, mutta voit kyllä parantua, jos itse haluat hakea apua. Olet todella sairas.

Vierailija
10/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:03"]

Oletko minkä ikäinen, ap? Tuntuisi siltä, että käsitys seksuaalisuudesta on sinulla aika surullisella tolalla. Onko hyväksikäyttöä tai uskonnollista vinoutunutta suhtautumista naiseuteen ja seksuaalisuuteen yleensä? Tietenkään sinun ei tarvitse tehdä mitään, mitä et tahdo, ei tarvitse ketään miellyttää miellyttämisen takia. Olisiko sinulla mahdollista avata tuntojasi ammattilaisen kanssa? Toivottavasti saat apua ja vaikkei sinusta koskaan tulisikaan seksuaalisesti vahvaa ihmistä, niin saisit kuitenkin myönteisemmän suhtautumisen itseesi.

[/quote]

Päälle 4-kymppinen. Onhan se, surullisella tolalla. Taustalla ei ole hyväksikäyttöä, paitsi ehkä henkistä (ei silti seksuaalista) eikä uskonnollisuutta, mutta et ole ensimmäinen, joka epäilet uskonnollista ankaruutta kasvatuksessani ja se on ollut sitä jos vain kuvioista unohdetaan Jumala. Paheksuvaa ja harhaluulojen väritäämää. 

Ammattiauttajaa olen kerran jopa kokeillut, mutta koin jopa hänen puheensa nöyryyttävinä silloin, siitä on tosin aikaa ja olen suht eri ihminen. Mutta ongelmat seksissä pohjautuvat niin vahvasti muihin ongelmiini elämässäni, että on kuin koittaisi hoitaa mätää kermakakkua vaihtamalla kermakuorrutteen jos alan ongelmia perata seksistä käsin. Tai no onhan seksi perusaluetta ihmisellä, mutta silti itse olin vaurioitunut seksuaalisesti jo ennen ensimmäistäkään seksikokemusta. Joten korjaamisenkin katson kuuluvan alkaa muualta. 

Mutta onhan tämä aika ikävää, ihmettelen miten voin olla ainoa(?) joka tuntee edes suunnilleen näin. Minulle tämä on ihan normaalia. Vain tietämällä tiedän, ettei tämä sitten olekaan. 

ap

Vierailija
11/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Niin siis tuo on minun tunteeni seksistä, ei minua ole kukaan kohdellut noin. En oikein pysty mihinkään, kun päänisisäinen tunneilmasto ja pelot ovat tuollaisia. Että se toinen on jonkinlainen sadisti ja se nyt vain pitää hyväksyä, ilman mitään sen isompaa arvoa. Olen siksi suhteellisen lahna, en ota suihin tms. Enkä ole saanut orgasmia. En siis myöskään ole tehnyt kenenkään mieliksi mitään. Ketä mä haluaisin miellyttää ja miksi, kun odotettavissa itselle on nöyryytystä? En tasan ketään. Teen siis jotain vain jos itse mielin ja se ei ole paljon. Kun en sitten taas saa haluta, ettei toinen voi väittää mun haluja likaisiksi.  ap [/quote] Siis ole kiltti ja kerro, että saat terapiaa ja hoitoa noihin sun psyyken sairauksiin?! Järkyttävää. Olen todella pahoillani puolestasi, mutta voit kyllä parantua, jos itse haluat hakea apua. Olet todella sairas.

[/quote]

Niin siis tarkoitin äsken terapialla seksiterapiaa. Muussa terapiassa olen käynyt jo, mutta en käy enää. En tiedä, millä lailla olen sairas? Mikä mun psyykkinen sairauteni on? Vaurioituneet arvot, vai mikä? Kyllä mä nykyään kykenen seksiin, mutta totta hemmetissä haluaisin nauttia enemmän enkä olla niin estoinen :( Mutta en tajua, miten se muuttuu, kun suhteeni seksiin on hyvin vaikea, on aina ollut. Tämän että koen sen hyvin nöyryyttävänä tajusin vasta aivan äsken. Olen sen siis aina tiennyt, mutta en osannut pukea sanoiksi. Eikö ihmiset harrasta seksiä juuri sen takia piilossa muilta, että se on nöyryyttävää jos muut näkevät? No, minulle sekin on jo nöyryyttävää, että kumppani näkee tai melkein, että mä itse. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän