Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei posti voi kehittää postivenettä?

Vierailija
16.08.2015 |

Ärsyttää, kun lomalla olemme oikeestaan koko ajan mökillä saaressa mutta täytyy sitten mennä postin takia kotona käymään. Tässä meidänkin alueella on vaikka kuinka noita mökkisaaria, niin olis aika hyvä juttu jos vois kehittää postiveneen, joka jakais postia saariin. Mutta kai tässäkin taas joku lakipykälä jo tulis Suomessa vastaan, ulkomailla varmasti jotain tämänkin tapaista jo on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusaarille tulisi kalliiksi, mutta kyllä.posti tulee, jos saarelle.tulee yhteysalus. Esim Utö, Nötö.

Vierailija
2/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:50"]

Pikkusaarille tulisi kalliiksi, mutta kyllä.posti tulee, jos saarelle.tulee yhteysalus. Esim Utö, Nötö.

[/quote]

No tässä nyt ei ollut kyse mistään porvarishienohelmasaarista vaan järvellä olevista. Yllättävää että nuo finlandsvenskanit saa tietty postinsakin saarilleen...Just joo :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kohta jo perustetaan oma postikin bättre folketille. Olisimpa minäkin syntyny kultaharkko persustimessa niin tulis postikin saarelle :(

Vierailija
4/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te luoda tällaisen työpaikan jollekin työttömälle.

Vierailija
5/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hupsiko. Mun mies on perinyt tuolta "hienohelmasaarelta" entisen pienen kalastajatorpan ilman omaa rantaa. Mieheni on työtön. Juu, ei oo rikas, mutta posti tulee saarelle, kun yhteysaluskin tulee.

Vierailija
6/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa päätetään, ettei kommentoida tähän ketjuun? Kun taas idiootit (= pakkoruotsin vastustajat) tuli pilaamaan tämänkin ketjun.

Vierailija
7/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:03"]

Jospa päätetään, ettei kommentoida tähän ketjuun? Kun taas idiootit (= pakkoruotsin vastustajat) tuli pilaamaan tämänkin ketjun.

[/quote]

Oon vaan ihmisten puolella ja kaikille kuuluu sama oikeus postiin saarellensa. Siksi olis tämä postivene hyvä juttu. Olen ap

Vierailija
8/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole rahallisesti kannattavaa.

Vierailija
9/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiveneitä on ollut olemassa satoja vuosia, ennen postiautoja.

Nyt vaan on keksitty myöskin sähköposti, pädit, älypuhelimet, e-laskut ja nettilehdet.

Ovat hieman ekologisempia, nopeampia, kustannustehokkaampia ja turvallisempia kuin saaresta saareen pörräävät veneet.

Vierailija
10/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:04"]

[/quote]

Oon vaan ihmisten puolella ja kaikille kuuluu sama oikeus postiin saarellensa. Siksi olis tämä postivene hyvä juttu. Olen ap

[/quote]Mikäs siinä, jos nämä saaressa mökkeilevät ihmiset maksavat postiveneensä itse eivätkä maksata sitä kaupunkilaisilla-

Vierailija
11/11 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:04"]

[/quote]

[/quote]Mikäs siinä, jos nämä saaressa mökkeilevät ihmiset maksavat postiveneensä itse eivätkä maksata sitä kaupunkilaisilla-

[/quote]

Mutta posti kuuluu kaikille asuinpaikasta riippumatta?