Ilmoitatko seksitoverillesi ennen kuin saat orgasmin?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:01"]En tosiaan. Exä hoki aina "Mä tuun, mä tuun, mä tuun" Hyi.
[/quote] Ei tuo vielä mitään. Halut menee totaalisesti siinä vaiheessa kun mies tivaa " tuutko jo? Joko tuut kohta?!" Hrr.. Ex onneksi tämäkin sankari..
En. Koska on niin mahtava vetää satsit vaimon nieluun... Mahdollisimman syvälle. :D
Pyydän vaimoltani luvan laittaa siemenet hänen pimppiinsä. Hän myöntää luvan saatuaan itse orkun ensin.
Totta kai. "Anteeksi, tahtoisin huomauttaa, että hyvinkin todennäköisesti aivan kohta mahdollisesti saan. Oletteko te varautuneet siihen?"
Huudan eläimelliseasti: "Kohta lentää kaaressa"
tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuu tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu POOOOMMMM!!!
Eipä oo tapana ilmoittaa, sen kyllä huomaa muutenkin :D Tuun tosi harvoin ja vaikee päästä huipulle mut sitku tullaan ni lujaa tullaankin!
Kyllä mä kerron jos mun kullini on toisen suussa ja on lentämässä lastit, niin voi sit valita et mihin antaa roiskua. Ja samaa toivon omalla kohdallani, vaikka tykkäänkin yleensä niellä kaikki.
Seksitoveri? Tulee mieleen kaksi tuntemaani ... kröhöm... aika ulkoisesti ja muutenkin epäeroottista kommunistia, jotka kutsuvat toisiaan rakkaustovereiksi. Naurattaa välillä lukea niiden juttuja facesta.
Saatan sanoa kun olen tulemassa jotain esim. "Älä lopeta", mutta se usein kiihottaa miestä niin, että tulee heti. :D
Eikös suuseksissä ole "herrasmiessääntö", jonka mukaan laukeamisesta tulee ilmoittaa naiselle ajoissa, jotta voi itse päättää mihin sperma päätyy 30s päästä?
Näin mulle on opetettu
M40v
Mun täytyy pyytää lupa. Eli tavallaan kerron, että nyt tulisin. Ueimmiten se lupa on pyydettävä monta kertaa, ennen ku saa tulla. :)
Kyllä mieheni tietää sen kertomattakin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:05"]
Sexy toveri = Li Andersson?
[/quote]
No ei helvetissä.
T: mies
Kyllä meillä keskustellaan. "mä voisin olla tulossa" sanon miehelle, mihin se sit sanoo "tuu vaan" "multa taitaa tulla ensin" "ootas nyt vielä vähän" tai jotain.
Tai sitten mä ilmoitan, että mies voi tulla ensin, minä tahtoisin nuolennan.
Onhan se nyt vähän ikävää olla keskustelematta... Vaikkakin sen kyllä huomaa kun toinen alkaa tulemaan, mutta jos toisella on homma vasta ihan aluillaan, ja toinen on jo räjähtämässä, mielestäni homma päättyisi ikävästi jos toinen jäis makailemaan tyydytettynä ja toinen ihmettelemään, että mitäs nyt.
Minua ei voi panna enää sen jälkeen, kun olen saanut, tarvitsen toipumistuokion.
En itse taida sanoa mitään, paitsi joskus jos haluan että tultais yhdessä, saatan sanoa että mä tuun kohta. Mieskäänei pahemmin ilmoittele. Aika harvoin. Mun mielestä se on kyllä seksikästä.puhista kesken kaiken,että hitto en pysty enää pidättämään tms.