Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook ahdistaa koska (ov)

Vierailija
16.08.2015 |

siellä käydessäni huomaan kuinka mitäänsanomaton elämäni oikeastaan onkaan. Ei ole yhtä paljon kavereita kuin muilla enkä harrasta yhtä paljon kuin muut, tykkäyksiä ja kommentteja ei tule kuviini yhtä paljon kuin muille. En ole oikeastaan yhtään mitään :-/.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.
Pahimmanlaatuinen liioittelu paikka koko fb.

Vierailija
2/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit vaan muut osaa värittää arkeaan paremmin someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia. Minulla on paljon ystäviä ja harrastuksia, mutta mieluiten vietän aikaani kotona. Juuri yhtenä päivänä mietin, että kaikki muu on turhaa paitsi se mitä täällä kotona on. 

Vierailija
4/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla on hauskoja biletyskuvia isolla kaveriporukalla ja hauskaa näkyy olevan. Aina kun katson näiä tuntuu pahalta. Ap

Vierailija
5/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:40"]

Muilla on hauskoja biletyskuvia isolla kaveriporukalla ja hauskaa näkyy olevan. Aina kun katson näiä tuntuu pahalta. Ap

[/quote]

Mitä me voidaan sille tehdä?

Vierailija
6/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä olen lakannut käyttämästä facebookia.

Vierailija
7/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurinkurista on myös seikka että en ole kovin sosiaalinen luonne ja facessa käydesä tulee tunne että pitäisi olla, kun muutkin ovat!

Vierailija
8/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli joskus tota samaa, harmittelin joskus useasti kun kukaan ei tykänny tai kommentoinnut mihkää mun kuvii, hyvä et edes joku onnitteli :/ Aina tuli just vertailtuu itteää muihin. Esim. Miksi muilla on kavereita, miksi mulla ei oo, miksi minulla ei oo kavereita kenen kans lähteä laivalle tai johkuu matkalle... Jossain vaihees koin turhaks koko facen ja poistin itseni sieltä. Ihan hyvin oon pärjänny ilman sitäkii ja yksi kaveri mulla on joka käy meillä välillä kahvittelee. Oishan se kiva saada kavereita, yrittänyt olen kovasti tutustuu ihmisii, mut aina vaan tokaistaan jonki syyn perusteella esim. Emmä voi olla sulle kaveri koska me ollaa samassa työpaikassa tai jotain muun samantapaista.. niin luovutin sitte ihan kokonaan, en halua nolata itteäni enempää :/

Vierailija
9/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vertaa itseäsi muihin! Facebookista näkee vain murto-osan muiden elämästä. Vai kuinka monesti olet lukenut päivityksiä, joissa joku kertoo äidin kuolemasta, riidasta miesystävän kanssa, itsetunto-ongelmista tai vaikka keskenmenosta? Niinpä. Silti niitä kuitenkin on ja tapahtuu.

Vierailija
10/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on vähä sellanen höpöhöpö-paikka.Jokainen hehkuttaa sielä omaa elämää ja kun lähetään baariin,on tärkeintä muistaa päivittää ahkerasti fasea ja laittaa kuvia,että kaikki tietää kuinka hauskaa meillä on.Kääntöpuoli voi sitten olla mitä tahansa.Suurin osa illasta kuluu tuppisuuna puhelinta silitellessä.Lomareissut ms.kuvataan tarkasti ja esitellään oikeassa valossa,jotta saadaan sitten hehkuttaa sitä ihanaa elämää.Turhanpäiväiset ja pinnalliset päivitykset saa kymmeniä kommentteja ja  tykkäyksiä,mutta jos haluaisit keskustella jostain vaikkapa yhteiskunnallisesta asiasta tai muusta vakasta,ei ketään kiinnostaa kun pitäis ajatella..Tai kommentoida jollain muilla tavoin kuin hymiöillä..

Vierailija
11/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppiviesteistä! Yritän pitää nuo mielessä. Ap

Vierailija
12/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse postaan vain positiivisia asioita, esim. matka- ja bilekuvia. Profiilini perusteella minusta saisi kuvan, että minulla on kavereita ja aina hauskaa. Kyllä, on myös kavereita ja hauskaa, muttei aina. Miksi olen fb:n chatissa onlinessa la-iltana? Koska ei ole ketään, kenen kanssa mennä ulos. Paska sinkkuelämä. 

Eli älä aina usko kaikkea mitä näet!

Vierailija
13/15 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaan enemmin päivitykseni niille 20 kaverilleni kun niille 500 kaverien kavereille joita olen kerran nähnyt ja heti pitänyt kaveripyyntö laittaa. Päivityksiini en millään saa sitä 21 tykkäystä koska kavereita minulla ei siellä ole niin paljoa.

Vierailija
14/15 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face on minielämä. Ne omahyväisimmäthän siellä patsastelee ja kehuu elämäänsä eri kuvin ja aina paistaa aueinko. Postataan matkakuvia ruokailuja synttäreitä sun muita omia saavutuksia. Onhan se aika uunonpaikka ja sellainen esitelmäluontoinen. Tekosuhteet. Aion poistaa omani. Jaksa seurata ihmisten egopalstailua. Livenä pääsee eroon paremmin, kun ei vastaa puhelimeen.

Vierailija
15/15 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin ja voin paremmin. Koukutti ja veti mielen matalaksi. Eniten ärsytti feikkaaminen. Kaverit, joilla meni huonosti, feikkasivat täydellistä elämää tykkäysten takia. Jotenkin niin turhaa 😐