Aijotteko boikotoida myös Ville Haapasaloa ja hänen leivoksiaan?
Mites hänen ohjelmat? Onko yle poistanut ne areenasta?
Menettekö huutamaan Villelle että "how dare you"!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (15)
Olen aina boikotoinut häntä. Siihen on syynsä.
Toki.
Ei demokratiaa ja vapautta rakastavalla ole muuta vaihtoehtoa.
Olen aina boikotoinut enkä aio rikkoa hyvää perinnettä
Olen aina boikotoinut venäläisiä ja venäjän ystäviä.
En pidä myöskään Villen siivottomasta ulkomuodosta. Suttuinen parta ja nuhjaantunut pipo päässä aina ja kaikkialla. Yök. Mitähän sen alla elää?
Hatsapurit on Georgiassa. Georgia ei ole Venäjän puolella, vaan niilläkin erimielisyyksiä Venäjän kanssa. Miksi siis pitäisi boikotoida hatsapureja?
Hän on tuominnut Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan.
Joten ostin hänen rapsakoita suolakurkkujaan, ei ollut muita oikeita suolakurkkuja kaupassa.
En hevillä osta lisäaineellisia etikka-sokerikurkkuja, jotka ovat ainoa vaihtoehto rehellisille suolakurkuille.
Kai te tajusitte että tämä on sarkasmia?
S ryhmä otti pois myynnistä venäläisen limsan...
Vierailija kirjoitti:
Hatsapurit on Georgiassa. Georgia ei ole Venäjän puolella, vaan niilläkin erimielisyyksiä Venäjän kanssa. Miksi siis pitäisi boikotoida hatsapureja?
Tätä tulin sanomaan. Ikinä en ole hatsapuria maistanut mutta täytyy syödä sellainen sympatian osoituksena Venäjän sortamalle Georgialle.
Poikotoikaa sitä jääpallon pelaajaa. Pysykööt pois Suomesta
Samaa sarjaa, kun boikotoidaan venäläistä ruokaa tarjoilevaa ukrainalaisten pitämää ravintolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tulin sanomaan. Ikinä en ole hatsapuria maistanut mutta täytyy syödä sellainen sympatian osoituksena Venäjän sortamalle Georgialle.
Ai meneekö se tuotto Georgiaan vai Villen taskuun?
Hatšapuri on Georgiasta, pöhköt! Mitä muutenkaan jonkun ruokalajin boikotoiminen auttaa, kun ukrainalaiset näkevät nälkää?
Ville on Ukrainan presidentin ystävä ja ovat näytelleet samoissa elokuvissakin.
Ville on varsin vahvasti valinnut puolensa tässä sodassa, eikä se ole Venäjä.
Hänellä ei enää ole varmaan asiaa Putinin Venäjälle. Sinänsä sääli, koska hän siellä oli hyvin suosittu näyttelijä.
Mene hoitoon ap