Kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
Kommentit (363)
Laittaa nrj.n päälle niin sieltä stä tulee koko ajan
Europe - The Final Countdown. Olen vihannut sitä biisiä jo 29 vuotta eikä loppua ole näkyvissä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:01"]Selena Gomezin (?) Good for you - ällöttävää huokailua...
[/quote]
Tämä! Yrittää kuulostaa seksikkäältä mutta kuulostaa lähinnä siltä että ummetus vaivaa
Niitä on paljonkin, mutta "Hei älä koskaan ikinä muutu" tuli mieleen ekana.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:01"]Selena Gomezin (?) Good for you - ällöttävää huokailua... [/quote] Tämä! Yrittää kuulostaa seksikkäältä mutta kuulostaa lähinnä siltä että ummetus vaivaa
[/quote]
Vähän samanlainen tuo ummetusperiaate kuin Jenni vartiaisen läähättävissä biiseissä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:02"]
Sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hölmö pistin peliin koko elämän.
[/quote]
Sinä tarjosit vain herbaryyppyjä, minä olin hullu panin peliin koko elämän.
Hanna Ekola: Vieläkö on villihevosiaaaaargh.
jos sais valita vaan yhden se olisi aivan ehdottomasti Sam Brownin (tai kenen hyvänsä muunkin esittämä) Stop!
Jasminin Niin kaunis on maa. En uskalla youtubesta edes katsoa onko se siellä. Niin pahasti nuorena traumatisoiduin kun tämä Euroviisuihin lähetettiin. Omalla vastuulla!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:42"]
Levikset repee, en muista/tiedä kenen on, mutta huonoin biisi ikinä.
[/quote]
Sini Sabotage sen esittää. Ja kyllä - on aivan hirveä biisi!
Kaikki Cheekin tuotanto.
Aivan järkyttävää. Paskaako se vääntää joka biisissä? Hirvee ähinä.
Kaikki suomipoppi alkaen v -70.
Flo Ridan Whistle! Yyhyyyhyyy! Biisin sanoma ja toteutus ja Flo Ridan paska räppäys ja kappaleen ärsyttävyys yhdessä on jotain sanoinkuvailematonta. Siinä biisissä on ehkä kaikkein aikojen oksettavimmat sanoitukset!
Edu kehäkettunen ja stig; saanks mä murista sun muffinsiin
Vaikea valita yhtä kamalinta, mutta kotimaisesta iskelmien aarteistoista löytyy paljon kamaluuksia: Matina ja Tepon tuotanto, Meiju Suvaksen Kun lähdet armeijaan, Reijo Kallion itkuvirret: Yksinäinen ja Viikonloppuisä.
Lennon & McCartney eivät aina onnistuneet: Obladii, obladaa. John Travolta & Olivia Newton-John: You´re one that I want, tosi tyhmä renkutus. Edesmennyt Jyrki Hämäläinen sanoi tätä kaikkien aikojen huonommaksi biisiksi. Onneksi Travolta ei jatkanut laulajan uraansa.
Whitney Houston: I will always love you
Kuin tapettava sika kirkuisi hengenhädässään. Sitä ennen järkyttävää ulinaa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:08"] John Travolta & Olivia Newton-John: You´re one that I want, tosi tyhmä renkutus. Edesmennyt Jyrki Hämäläinen sanoi tätä kaikkien aikojen huonommaksi biisiksi. Onneksi Travolta ei jatkanut laulajan uraansa.
[/quote]
Höpöhöpö, yksi parhaista musikaalikappaleista ikinä! :D
Cheek - Timantit on ikuisia