Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tämän miehen käytöksestä?

Vierailija
13.03.2022 |

Olen tapaillut yhtä miestä noin puolen vuoden ajan. Hänellä ainakin vaikuttaa olevan joku sitoutumiskammo, mutta en osaa sanoa johtuuko se vain siitä että en ole hänelle oikea. Olen itse aina tyydyttänyt hänen tarpeensa, mutta viimeksi tavatessamme oli minun vuoroni olla ”ottavana osapuolena”, ja hän sanoikin aika pian että ”v*ttu emmä jaksa s**tana” ja lopetti homman. Ajattelin vaan että aha, no ei se mitään, ei aina voi jaksaa. Eilen hän myös soitti minulle ja sanoi puhelun aikana, että ”kävi mielessä että olisin tullut käymään sun luona tänään, mutta telkkarista tuleekin yks peli, joten en tulekaan”. Okei, miksi tuo piti sitten edes ilmoittaa?

On sellainen olo että hän pitää minua aivan itsestäänselvyytenä. Ehkä hän on jotenkin saanut käytöksestäni sellaisen kuvan, että palvoisin maata hänen jalkojensa alla, mutta tämä ei ole totta. Miten voisin muuttaa hänen kuvaansa minusta? Suurin osa ajasta hänen kanssaan on hauskaa, mutta välillä hän on yhtäkkiä jotenkin vakavampi. Toki varmaan jokainen meistä on välillä allapäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hänen munaa.

Vierailija
2/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee ukko. Löytäisit kyllä jonkun joka arvostaa sua. Ei saa päästää tommosia tyyppejä niskan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jotenkin vaikea ymmärtää, miksi ihmeessä sinä roikut noin tasapainottomassa miehessä, joka ei selvästi piittaa sinusta pätkääkään. Tai ei ainakaan enempää kuin telkkarista tulevasta pelistä. Eikö se oli riittävän selvästi osoitettu, mikä sinun asemasi hänen elämässään on? 

Vierailija
4/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käyttää sua vaa omien tarpeiden tyydyttämiseen 🤷‍♀️

Vierailija
5/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu mikä ukkeli, ansaitset parempaa!

Vierailija
6/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton tyyliset ukot ajattelee vaan omaa napaansa. Sille vois tulla hätä jos lähdet kävelemään tai löydät jonkun joka oikeesti kunnioittaa sua. Antaa tollasten jäädä rannalle ruikuttamaan

Vierailija
7/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi