Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemisten naisten epärealistiset vaatimukset miehistä

Vierailija
13.03.2022 |

Kollegani on akateemisesti koulutettu yli kolmekymppinen nainen. Oikein mukava ihminen, mutta joissakin asioissa melko ehdoton ja neuroottinen. Hän on sinkku, ja puhuu usein siitä, että haluaisi löytää miehen itselleen. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin se, että hänellä on epärealistiset kuvitelmat siitä, millainen mies hänen on mahdollista saada. Hän haluaa ehdottomasti akateemisesti koulutetun miehen, koska hänen mielestään "bensalenkkareiden" kanssa ei voi keskustella tarpeeksi älyllisesti. Kuitenkin hän ihailee komeita univormumiehiä, kuten poliiseja ja palomiehiä. Eli miehen pitäisi olla akateeminen älykkö, mutta ulkoisilta ominaisuuksiltaan hunks-tasoa. Tämä nainen itse on reilusti ylipainoinen, ei meikkaa, lyhyet värkäämättömät hiukset, silmälasit, eikä kasvoiltaan erityisen kaunis. Hän ei siis ikinä tule saamaan toivomaansa miestä. Enkä tarkoita, etteikö jokainen saisi itse määritellä mitä kumppanista haluaa, mutta jos tosissaan haluaa kumppanin, pitäisi odotusten olla edes hieman realistiset. Toisekseen, ammattikoulutettu mies voi olla hyvinkin älykäs ja keslustelutaitoinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten nirsous on nykyään niin yleistä, että yllättävämpää olisi kuulla, että jollain naisella olisi realistiset kriteerit.

Itse olen jo vuosikaudet ihmetellyt sitä, että miten äärimmäisellä tarkkuudella naiset noudattavat tasoteoriaa ja yrittävät aina pariutua ylöspäin hypergamisesti.

Vierailija
2/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuskin tinkii akateemisuudesta, mutta ehkä ulkonäöstä. Miksi muuten pidät epärealistisina hänen kriteereitään? Minäkin löysin itselleni akateemisen ja komean miehen, vaikka olen lyhyenläntä ja lihava. Akateeminen toki tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus valikoida, sullakin.

Vierailija
4/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oikeassa amisviiksistä. Tyhmiä juntteja. Osa osaa hädintuskin lukea.

Vierailija
5/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi poiketa klinikalla. Ei mies ole mikään välttämättömyys.

Vierailija
6/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä valita akateemisia siittiöitä?

Vierailija
7/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tuskin tinkii akateemisuudesta, mutta ehkä ulkonäöstä. Miksi muuten pidät epärealistisina hänen kriteereitään? Minäkin löysin itselleni akateemisen ja komean miehen, vaikka olen lyhyenläntä ja lihava. Akateeminen toki tietenkin.

Akateeminen tietenkin? Tämä tuntuu olevan akateemisten ominaisuus, ettei millään muulla tavalla koulutettu kumppani kelpaa. Itsehän olen myös akateeminen, mutta vasta myöhemmällä iällä kouluttautunut. Siksi minusta ei ehkä olekaan tullut "änkyräakateemista", eikä minua kiinnosta keskustella vapaa-aikana joistain omaan alaani liittyvistä kysymyksistä. Minulle kumppanin koulutustasolla ei ole mitään merkitystä, kuten ei tulotasollakaan.

Vierailija
8/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki naiset ihailevat poliiseja ja palomiehiä samalla lailla kun miehet jotain muodokkaita instamalleja. Ei ole välttämättä mitään tekemistä ihannekumppanin kanssa, paitsi jos on sanonut että tuollainen sen pitää olla

Vierailija
9/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän haluaa miehen osallistuvan marttailuun

Vierailija
10/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cryosin avulla voi.

Vierailija
11/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhden ihmisen mieltymysten perusteella niputat kaikki akateemiset naiset samanlaisiksi?

Vierailija
12/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen tietenkin? Tämä tuntuu olevan akateemisten ominaisuus, ettei millään muulla tavalla koulutettu kumppani kelpaa. Itsehän olen myös akateeminen, mutta vasta myöhemmällä iällä kouluttautunut. Siksi minusta ei ehkä olekaan tullut "änkyräakateemista", eikä minua kiinnosta keskustella vapaa-aikana joistain omaan alaani liittyvistä kysymyksistä. Minulle kumppanin koulutustasolla ei ole mitään merkitystä, kuten ei tulotasollakaan.

Yleensä akateemiset ovat sen verran sivistyneitä, että pystyvät keskustelemaan myös muista kuin oman alansa asioista analyyttisesti.

Vierailija
13/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että akateemiset naiset joustavat loppujen lopuksi nimenomaan akateemisuudesta. Ruman tohtorimiehen kanssa kaveerataan ja jutellaan fiksuja juttuja, mutta petiin otetaan komea amisköyrijä. Kaveripiirissä esitetään miten tärkeintä on sydämen sivistys eikä oppiarvot.

Vierailija
14/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin AP kuvailit ton"naisen" Hän ei todellakaan tajua realismia miestoiveestaan! Luulee sen akateemisuuden tuovan anodiksen hikiseen kainaloonsa. Voihan se rahalla saada,mutta tiukkaa sekin tekee.

Vierailija
15/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä käytännössä nainen kuin nainen saa 5/5 tason miehen joten en kutsuisi noita vaatimuksia epärealistisiksi.

Vierailija
16/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä akateemiset ovat sen verran sivistyneitä, että pystyvät keskustelemaan myös muista kuin oman alansa asioista analyyttisesti.

Höpö höpö

Vierailija
17/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Riippuen mistä siittiöt hankit saat myös nähdä kuvia ja kuulla äänen.

Vierailija
18/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko hänen vaatimuksensa sinusta epärealistiset, jos hän olisi hoikka ja treenattu, pitkät ja paksut hiukset, ei silmälaseja ja kasvoiltaan keskivertoa kauniimpi?

Vierailija
19/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko muuten kandin tutkinnon suorittaneet akateemisiksi? Vai pitääkö olla maisteri vähintään?

Onhan kandin tutkinto akateeminen tutkinto, mutta kun monet rinnastavat sen nykyään AMK:hon, niin joskus miettinyt tuota määritelmää...

Anteeksi ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi