Parhaat geenit eivät todellakaan lisäänny.
Kommentit (15)
mitä se sua haittaa? olet kuitenkin kuollut 50 - 80 vuoden päästä, hahahahah!
Vaikka olis hyvät geenit joillain osa-alueilla, miksi silti tulee rumia piirteitä?
Mä olen kuin kalkkilaivan kapteeni, äitini on keskivertosuomalaista tummempi ruskeilla silmillä, mulla hailakat vihertävät silmät. Mun täti on taas vaalea, mutta hyvällä kropalla, tissit jotain 75H. Ja mä olen lauta 70AA. Isä on 185cm ja äiti 160cm, mä 155cm.
Musta olis voinut tulla 170cm pitkä, tumma ja ruskeasilmäinen rintava. Mutta olen kaikkea muuta :(
Mä luulen että meidän lapsesta tulisi vähintäänkin söpö älykkö, mutta jätetään hänet silti tekemättä.
Kannattaa tutustua teoriaan 'survival of the fittest'. Paino sanalla 'fittest'. Evoluution ja ihmiskunnan säilymisen kannalta olennaista ei ole se, että vahvimmat, kauneimmat ja älykkäimmät lisääntyvät, vaan ne, jotka sopeutuvat ja pärjäävät vallitsevissa olosuhteissa parhaiten ja laittavat taas geenejään eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:05"]Vaikka olis hyvät geenit joillain osa-alueilla, miksi silti tulee rumia piirteitä? Mä olen kuin kalkkilaivan kapteeni, äitini on keskivertosuomalaista tummempi ruskeilla silmillä, mulla hailakat vihertävät silmät. Mun täti on taas vaalea, mutta hyvällä kropalla, tissit jotain 75H. Ja mä olen lauta 70AA. Isä on 185cm ja äiti 160cm, mä 155cm. [/quote] Ei ne geenit tiedä, mikä niistä on hyvä ominaisuus
[/quote]
näin on, arvottaminen tuskin on geenien työtä. Tämänkin 75H arvottaminen 75AA edelle on median, markkinavopimien työn tulos.
Mutta miksi on rumia ihmisiä, jos olisi edellytykset hyviin asioihin?
Eiköhän ap viitannut vähän muihin ominaisuuksiin kuin ulkonäköön ja tissien kokoon...
Mutta tuli vaan mieleen. Miten geenit päätävät että järjestytään just sillä tavalla.
Ajatteleekohan ne että hähähä. Tehdäänpä tästä ihmishirvitys, aa-kuppi ja helvetin iso nenä tms.
Musta tuntuu että varsinkin miehissä keskivertoa komeammat ovat myös älykkäämpiä kuin rumemmat.
Kauniita naisia on pilvin pimein. Ehkä kauniit naiset eivät kehitä älyään, koska niiden ei tarvitse. Joku elättää ne kuitenkin.
Nykyään älyllä ei ole enää mitään merkitystä hengissäselviämisessä. Kaikki jäävät henkiin. Eli tottakai väestötasolla fiksujen ihmisten suhteellinen määrä putoaa koko ajan kun heikompi aines lisääntyy vähintään samalla ellei nopeammalla tahdilla kuin ns. älykäs ja kyvykäs aines. Tämä näkyy kyllä jo nyt siinä, että yhteiskunnan arvot tyhmentyvät vuosi vuodelta ja jo ero edelliseen sukupolveen on näkyvissä. Vielä sata vuotta sitten arvossa olivat vähän eri ominaisuudet kuin isot tissit ja Hunks-vartalot.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:05"]Vaikka olis hyvät geenit joillain osa-alueilla, miksi silti tulee rumia piirteitä?
Mä olen kuin kalkkilaivan kapteeni, äitini on keskivertosuomalaista tummempi ruskeilla silmillä, mulla hailakat vihertävät silmät. Mun täti on taas vaalea, mutta hyvällä kropalla, tissit jotain 75H. Ja mä olen lauta 70AA. Isä on 185cm ja äiti 160cm, mä 155cm.
[/quote]
Ei ne geenit tiedä, mikä niistä on hyvä ominaisuus
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:17"]
Nykyään älyllä ei ole enää mitään merkitystä hengissäselviämisessä. Kaikki jäävät henkiin. Eli tottakai väestötasolla fiksujen ihmisten suhteellinen määrä putoaa koko ajan kun heikompi aines lisääntyy vähintään samalla ellei nopeammalla tahdilla kuin ns. älykäs ja kyvykäs aines. Tämä näkyy kyllä jo nyt siinä, että yhteiskunnan arvot tyhmentyvät vuosi vuodelta ja jo ero edelliseen sukupolveen on näkyvissä. Vielä sata vuotta sitten arvossa olivat vähän eri ominaisuudet kuin isot tissit ja Hunks-vartalot.
[/quote]
Nykyään tuntuvat lisääntyvän juuri ne kaikkein tyhmimmät, joiden äly ei riitä edes ehkäisyn käyttöön.