Eläinkuosit pukeutumisessa
Mitä mieltä AV:n pukeutumisraati olette eläinkuosista vaatteissa? Sopiiko leopardikuosi teidän mielestä työpukeutumiseen vai enemmän vapaa-ajalle? Tarkoitan siis esimerkiksi paidan kuvioinnissa ei kokoasua. Entä sopivatko aikuiselle naiselle vai tuleeko siitä mielestänne sellainen puumavaikutelma?
Kommentit (6)
Mulla on semmonen leopardikuosinen mekko, jossa on peittävä kaula-aukko ja leveä kellohelma, tykkään siitä kovasti. En käyttäisi mitään eläinkuvioista tiukkaa minihametta, tulee vähän ilotyttövibat. Riippuu työpaikasta mutta käyttäisin mieluummin vapaa-ajalla.
Yleensäkin eläinkuoseista:
Leopardikuosi sopii, mikäli haluaa sellaisen "Anita Hirvonen" -vaikutelman. Käärmekuosi menee hieman samaan kategoriaan tai ainakin omalla kohdalla vältettäviin.
Kirahvi- ja seeprakuosi pienissä määrin. Esim. kaulahuivissa tai kengissä olen nähnyt aika kivojakin.
Lapsena olin eläinkuosien ystävä. 80-luvun alussa mulla oli sellainen leopardikuviollinen paita, kuten monella muullakin kaverillani. Sen jälkeen leopardikuviot on jääneet...
Riipuu aika paljon toteutuksesta, kuosin väsityksestä, vaatteen mallista, koosta ja siitä, mitä muuta on päällä. vaikutelma on hyvin erilainen väljässä ja tiukassa vaatteessa, jos on sotkutukka tai sileä gracekelly-nuttura, Onko kapea hame vai suorat housut jne.
aikanaan ajattelin, kuten moni muu näyttää tässä ajattelevan, että wt. Mutta ei. Kyllä tyylikkäästi voi käyttää melkein mitä tahansa elementtiä, jos osaa.
Sopii kohtuullisessä määrin, eli yksi vaatekappale/asuste kerrallaan :)