Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsettekö tankillisella Ruotsiin tai Norjaan tarvittaessa?

Vierailija
12.03.2022 |

Venäjä hyökkää ja perhe pitäisi saada nopeasti turvaan. Ei auta muu kuin lähteä ajamaan Ruotsiin tai Norjaan. Huoltoasemilla on silloin karmeat jonot tai ne on kiinni polttoainepulan takia. Onko autossasi aina sen verran polttoainetta että voit lähteä heti rajalle? Itse ainakin pidän tankin lähes täynnä jatkuvasti jolloin pääsen ajamaan yhtä soittoa rajalle täältä etelä-suomesta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomi

Koetas trolli olla uskottavampi

Vierailija
2/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähköpolkupyörät aina latingissa ja kahdella vara-akulla pääsen 150km päähän joka riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torniosta pääsee melko varmasti täydellä tankillisella Ruotsin puolelle, Norje on vähän kinthaalla.

Vierailija
4/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ruotsiin tai Norjaan?

Vierailija
5/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualle ei autolla pääse. Laivat on silloin aivan täynnä ja riskialtista olla laivassa sota-aikana. Lentokoneilla pääsisi vielä harvemmat. En tarkoita että pitäisi pakoon lähteä muuta kuin että saa perheen turvaan toiseen maahan. Itse palaisin kyllä takaisin heti.

Vierailija
6/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös tankin täynnä. Autossani myös lämmin pilkkihaalari ja makuupussi. Rinkkaani on myös valmiina, siellä myös todistukset yliopistosta ja työtodistukset.

Melko pienestä merkistä lähden, päämääränä ensin ruotsi mutta jos sielläkin uhkaavaa niin saksa tai Ranska.

Sotaa kannattaa paeta jos voi. Pahin kohtalo aina noilla jotka jäävät kotiinsa ja jäävät sodan ja taisteluiden keskelle!

Sinkku olen ja hyvin lähtövalmis, kahvit keittäisin termospulloon ja astuisin autooni (Joka on myös hyljättävissä, auton peräkontissa on myös lumikenkä varusteet ja kalastustarvikkeet!)

N28, valmistautunut

Vierailija
7/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen vaikka Kiinaan asti. Ohi Putinin vuoren ja sieltä suoraan Japaniin. Iisi piisi. 

Vierailija
8/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaatte polttoaineita tai öljyjä (tahi muuta herkästi räjähtävää, syttyvää) älkää säilyttäkö niitä kemikaaleja asuintalojen kellaritiloissa, se on paloriski. Eli silloin jokin muu paikka jossa ei ihmisiä lähellä tai sukulaisen kanssa sopimus. Ja naapuri kyytiin.

Vierailija
9/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kävellä Ruotsiin alle minuutissa 😂

Vierailija
10/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä pitkä aika ole kun joku heebo

Vierailija
11/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ja siinä. Pitäisikin vähän laskeskella. Jonkinverran bensaa jerryyn niin saattaisin keski-suomesta päästä.

Vierailija
12/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualle ei autolla pääse. Laivat on silloin aivan täynnä ja riskialtista olla laivassa sota-aikana. Lentokoneilla pääsisi vielä harvemmat. En tarkoita että pitäisi pakoon lähteä muuta kuin että saa perheen turvaan toiseen maahan. Itse palaisin kyllä takaisin heti.

joo joo tottahan toki palaisit

Vierailija
13/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän myös tankin täynnä. Autossani myös lämmin pilkkihaalari ja makuupussi. Rinkkaani on myös valmiina, siellä myös todistukset yliopistosta ja työtodistukset.

Melko pienestä merkistä lähden, päämääränä ensin ruotsi mutta jos sielläkin uhkaavaa niin saksa tai Ranska.

Sotaa kannattaa paeta jos voi. Pahin kohtalo aina noilla jotka jäävät kotiinsa ja jäävät sodan ja taisteluiden keskelle!

Sinkku olen ja hyvin lähtövalmis, kahvit keittäisin termospulloon ja astuisin autooni (Joka on myös hyljättävissä, auton peräkontissa on myös lumikenkä varusteet ja kalastustarvikkeet!)

N28, valmistautunut

Joku sopivan kokoinen jalkajousi kannattaa pakata mukaan myös jos arvelet että joudut erämaahan.

Vierailija
14/14 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt alkaa rotat suunnitella pakoa uppoavasta laivasta.

Ollaan kyllä suuna ja päänä kun toiset tulee sotaa pakoon Suomeen mutta itse lähdetään pissa housussa ryntäämään ennenkuin mitään on edes tapahtunut!

Suomen urheat Valkoiset Soturit!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme