Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mustasukkainen tästä? (liittyy miesystävän naispuoliseen kaveriin)

Vierailija
15.08.2015 |

Tiesin että tämä tyttö on tulossa meille käymään ja olin itse töissä. Kun tulin kotiin he katsoivat televisiota. Laitoin ruokaa ja hetken päästä mies oli kietonut kätensä tämän tytön olkapäille. Siis tähän tyyliin:

https://www.thl.fi/documents/10531/1762407/hand-782688_1280_pixabay_pienempi.png/486ad31e-c580-4f31-b715-e787b36da1c6?t=1437481406445

Anteeksi en löytänyt parempa kuvaa.

Tyttö on tosi mukava ja olemme monesti syöneetkin kolmistaan mutta onko tuo pelkkää ystävyyttä? En voi sille mitään että olen mustasukkainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni kaverilliseen käytökseen tuo ei sopisi, joten kyllä. Riippuu tosin ihan henkilöiden omasta "kosketuskulttuurista".

Vierailija
2/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sen verran kosketusarka, että hälytyskellot soisivat kyllä ja pahasti :D

Mutta toisaalta, jotkut ovat sellaisia koskettelijoita, jotka koskettavat helposti toista. Eli sinä ap tunnet miehesi ja hänen tapansa parhaiten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ehdottomasti, koska ei mun mieheni ikinä pidä kättään minun olkapäilläni tai pahemmin muutenkaan koskettele.

Vierailija
4/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi miespuolinen ystävä tekee usein noin. Hän on muutenkin kova koskettelemaan ja esim. pussaa joka kerta, kun näemme. Hän on myös mieheni erittäin hyvä ystävä ja hänellä on oma vaimo, jonka kanssa emme kyllä ole ystäviä. Ei ongelma meillä, mutta minun mieheni ei ole mustasukkaista tyyppiä. Eikä ystäväni vaimokaan kuulemma. 

Vierailija
5/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis hälytyskellot maksimissa. Toi lumppu on viettelemässä sun miestä, toi menee jo ihan treffikäytökseksi.

Vierailija
6/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Jo pelkästään siitä, että hän tulisi tänne sillä välin kun minä en ole kotona. Paranoidia ehkä, mutta ei noin läheinen koskettaminen minusta ole aivan viatonta.... Olen aina hiukan tarkkaileva miehen naispuolisia kavereitakohtaan, paitsi sellaisia naiskavereita, jotka ovat hänelle jotain sukua..

Vierailija
7/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me saatetaan halata semmosia ystäviä joita näkee harvoin, mutta en ehkä tykkäis jos mun mies ottais jonkun muun kainaalonsa kuin mut tai lapsensa sohvalla istuessaa .. nipo? En mielestäni.

Vierailija
8/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minuakin kohtaan kosketteleva, halailee ja silittelee. Haluaisin kuitenkin olla ainoa jota hän halailee ja silittelee :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi