Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mun naapuria vaivaa? (Tervehtiminen)

Vierailija
15.08.2015 |

Naapuri ei ikinä tervehdi mua jos olen meikannut ja pukeutunut siististi. Hän tervehtii vain silloin kun en ole meikannut ja tukkakin on laittamatta :D

Ja tämä teoria on nyt todistettu niin monesti, että naurattaa jo. Ja kyse ei voi olla siitä, että ei tunnista meikattuna, koska tiedän että tunnistaa :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen. Sitähän sä tänne tulit kalastelemaan?:))

Vierailija
2/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi on nainen ja ylipainoinen butterfly86

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:39"]Kateellinen. Sitähän sä tänne tulit kalastelemaan?:))
[/quote]
Naapuri on siis keski-ikäinen mies, itse olen 20 vuotias. Ap :)

Vierailija
4/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin häikäisevän kaunis, maailman kaunein ja häikäisevän ihana, että naapuri menee aivan sanattomaksi säkenöivästi kauneudestasi. Lisäksi naapuria kalvaa kamala kateus jumalaisen kauneutesi takia, ettei sen takia halua tervehtiä. Hän on fyysisestikin siihen kykenemätön noina hetkinä, ette ole samasta maailmasta silloin.

Kelpasko.

Vierailija
5/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:42"]Olet niin häikäisevän kaunis, maailman kaunein ja häikäisevän ihana, että naapuri menee aivan sanattomaksi säkenöivästi kauneudestasi. Lisäksi naapuria kalvaa kamala kateus jumalaisen kauneutesi takia, ettei sen takia halua tervehtiä. Hän on fyysisestikin siihen kykenemätön noina hetkinä, ette ole samasta maailmasta silloin.

Kelpasko.
[/quote]
Mikähän teidän ongelmanne on :D

Vierailija
6/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna näytät tympeältä ja ylimieliseltä. Ilman meikkiä inhimilliseltä tallerolta.

Vierailija
7/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:39"]Kateellinen. Sitähän sä tänne tulit kalastelemaan?:)) [/quote] Naapuri on siis keski-ikäinen mies, itse olen 20 vuotias. Ap :)

[/quote]No varmaankin kysessä on siitä että näytät laittautuneena seksikkäältä hänen mielestään ja on hämillään. 

Vierailija
8/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rivarissa eräs naapuri (30-40v nainen) lakkasi tervehtimästä siitä päivästä kun vanhan Volvoni tilalle tuli uusi iso BMW.

Vierailija
9/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tykkää meikatuista naisista. hienovarainen vihje sulle ;)

Vierailija
10/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mustasukkainen

Vierailija
11/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät meikkattuna halvalta huoralta eikä naapurisi halua että joku toinen naapuri luulee hänen olevan asiakkaasi.

Arvailu olisi helpompaa jos laitat kuvasi meikattuna ja ilman, ja silloinkin ne ovat vain arvauksia koska kukaan meistä ei luultavasti ole naapurisi joka on ainut joka tietää miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy.

Ja mistä tiedät niin varmaksi että hän tunnistaa sinut meikattuna? Minulle riittää jo se että joku ottaa silmälasit pois päästä niin joudun miettimään kukahan tuokin on.

Vierailija
12/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:35"]Naapuri ei ikinä tervehdi mua jos olen meikannut ja pukeutunut siististi. Hän tervehtii vain silloin kun en ole meikannut ja tukkakin on laittamatta :D

Ja tämä teoria on nyt todistettu niin monesti, että naurattaa jo. Ja kyse ei voi olla siitä, että ei tunnista meikattuna, koska tiedän että tunnistaa :)
[/quote]

Ei taida tunnistaa sinua meikattuna?

Minun uusi naspuri lakkasi tervehtimästä minua kun tuli kesä ja pidin minihametta ja toppia.
Nyt naapurit mulkoilevat minua ja käyvät kiivasta keskustelua omalla kielellään. Pyykkituvassa kuivumassa olleet kesävaatteeni löytyivät roskiksesta, tämän mainitsemani perheenisän vuoron jälkeen.

Ja ihan oli kuivausaikaa vielä tunti jäljellä!

Vierailija
13/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:35"]Naapuri ei ikinä tervehdi mua jos olen meikannut ja pukeutunut siististi. Hän tervehtii vain silloin kun en ole meikannut ja tukkakin on laittamatta :D

[/quote]

Minun uusi naspuri lakkasi tervehtimästä minua kun tuli kesä ja pidin minihametta ja toppia.
Nyt naapurit mulkoilevat minua ja käyvät kiivasta keskustelua omalla kielellään. Pyykkituvassa kuivumassa olleet kesävaatteeni löytyivät roskiksesta, tämän mainitsemani perheenisän vuoron jälkeen.

[/quote]

aika törkeetä toimintaa!

Vierailija
14/14 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:35"]Naapuri ei ikinä tervehdi mua jos olen meikannut ja pukeutunut siististi. Hän tervehtii vain silloin kun en ole meikannut ja tukkakin on laittamatta :D

[/quote]

[/quote]

On ne voinut tietty roskiin laittaa kuka tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi